Zaawansowane szukanie
 
 


«  Poprzednie zdjÄ™cie:

W nocy w Lambinowicach

NastÄ™pne zdjÄ™cie:  »

Arriva siÄ™ zmywa




Autor:  Piter

Arriva double

 

Copyright autorzy zdjęć st43.pl . Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autora zabronione.

«  Poprzednie zdjÄ™cie:  

            

Arriva double
Komentarz: 30 grudnia 2013. Piła. Pociąg Arriva RP relacji Piła Główna - Bydgoszcz Główna opuścił stację początkową. Kurs szczytowy wzmocniony: SA133-024 i SA133-023. Widać, że przewoźnik stara się dostosowywać zestawienia do potoku pasażerów. Z tego co wiem, to nie ma skarg na ciasnotę i opóźnienia. Tak trzymać.
Słowa kluczowe: SA133, SA133-024, SA133-023, osobowy, Arriva, regio, Piła, wielkopolskie, zima, D29-18, 12-2013
Data: 01.01.2014 17:26
Wyświetleń: 1483
Pobrań: 0
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 149.4 KB
Dodał: Piter
EXIF Info
Make: Canon
Model: Canon EOS 60D
Exposure time: 1/160
Aperture value: F/9
ISO speed: 400
Date created: 30.12.2013 14:43:58
Focal length: 46mm

Autor: Komentarz:
zyga11121
Użytkownik

Data: 03.12.2009
Komentarzy: 190
SA133

Jak pojechałem do Piły i chciałem złapać SA133 Arrivy to puścili mi Mrówkę, jak po złości :)
01.01.2014 17:31 Offline zyga11121 zyga11121 at o2.pl
Matey#24
Użytkownik

Data: 24.12.2011
Komentarzy: 244
widać...

że dla niektórych Miłośników Kolei lepiej by ludzie jeździli smrodami niż chociaż zwykłym kiblem... przykre... nie jestem fanem EN57, ale wolę polskie Przewozy Regionalne niż Niemieckie Arrivy... przykre
01.01.2014 22:49 Offline Matey#24
Mariusz
Administratror

Data: 03.07.2008
Komentarzy: 1533
Przewoźnicy

Przyzwyczajaj się szybciej. Niedługo PRów nie będzie.
01.01.2014 22:53 Online Mariusz
Matey#24
Użytkownik

Data: 24.12.2011
Komentarzy: 244
PRy

ale na razie są i mogłyby jeździć spokojnie do Piły a jeśli nie, to Arriva mogłaby puszczać swoje słynne ED72 do nas, lecz chyba oni nie wiedzą, że tutaj też jest linia elektryczna (czy jak to wy tam nazywacie fachowo ;) )... wolę stary kibel niż taki niewygodny szynobus, którym podróżuje kupa ludzi...
01.01.2014 23:15 Offline Matey#24
Piter
Użytkownik

Data: 25.03.2011
Komentarzy: 1564
PRy

A ja jednak wolę, jak ktoś jeździ nowoczesnym szynobusem niż starym kiblem po setkach remontów a w dodatku mnie, podatnika, kosztuje to taniej, a oferta się nie zmieniła. I nie ma co narzekać na to czy to firma taka czy inna. Poza tym Mariusz już to napisał a ja powtórzę: PRy przestana istnieć i tyle. Marszałkowie kombinują jak się ich pozbyć więc wymyślają swoje własne spółki i powoli wyrzucają PRY z tras. Przynajmniej te spółki nie są zadłużone i nie mają takiego przerostu zatrudnienia i poje...ych zwiącholi, co nie dorośli do gospodarki rynkowej tylko trzymają się kurczowo swych stołków generując koszty w firmie, ciągnąć ją na dno. Mateusz, Ty pewnie wolałbyś oliwkową bipe i siódemkę do Bydgoszczy, ja też. Tylko, że zużycie energii w porównaniu z szynobusem ma się nijak, nie mówiąc o zużyciu torowiska. I naprawdę zacznij się przyzwyczajać, bo tego nie unikniemy.
02.01.2014 20:28 Offline Piter piotrchamczyk at wp.pl http://www.youtube.com/StudioP75
Mariusz
Administratror

Data: 03.07.2008
Komentarzy: 1533
Tabor

Ale taki do połowy żółty i od połowy niebieski kibelek co sobotę mógłby dla nas jeździć, co ?
Jako pociÄ…g klubowy jakiegoÅ› towarzystwa mikolskiego :)
02.01.2014 22:19 Online Mariusz
Matey#24
Użytkownik

Data: 24.12.2011
Komentarzy: 244
Arriva

Mnie boli najbardziej to, że oni w ogóle nie używają tutaj składów jakie mają! Mają ED72A i wolą je puszczać gdzieś na Włocławek niż tutaj... Przecież przez Piłę klika dni w tygodniu jest prawdziwy najazd pasażerów m.in. do Bydgoszczy a muszą gnieść się w SA! Tak! Gnieść! Widziałem będąc 3 razy w tym czasie na dworcu jak ci ludzie jechali jak pyry!!! To nie są maszyny na 100 km a na linie do 50 km moim zdaniem i tego nikt mi nie zmieni! Moja ciotka jeździ ze Szczecina pociągami do nas do Piły dwa razy w miesiącu i mówi tak... Nowe szynobusy? Ok! Super! Czas przejazdu 3 godziny? Super! Wspaniale! Ale wygoda jest tragiczna!!! Ona, jako kobieta po 50 roku życia musi czasem jechać zgnieciona między siedzeniami, bo nie może nóg wyprostować... Powiecie: "ale do Bydgoszczy to tylko 89, czy 82 kilometry", ale ludzie często jadą po szkole, pracy, w dalszą podróż i nie chcą się gnieść w szynobusie a pojechać normalnym składem. Wiem co mówię, bo jeżdżąc do Poznania widziałem jak w EN57 ludzie wręcz się ściskali a co dopiero na Bydgoszcz czy tam te inne szlaki... Arriva niech zrozumie, że tutaj jest więcej ludzi i niech Piłę tak nie olewają, bo to się zemści... Przyjdą wakacje, czy nagle potok pasażerów i będzie niestety głośno, ale na minus dla przewoźnika.
02.01.2014 23:37 Offline Matey#24
Luke
Użytkownik

Data: 11.09.2010
Komentarzy: 143
Tabor

Chodzi głównie o sam tabor. Tabor spalinowy generuje więcej kosztów eksploatacyjnych, niż elektryczny, czy to się komuś podoba, czy nie. PRy straciły przez rozrost administracji i niegospodarne zarządzanie ludźmi jak to już Piotr zauważył. Gdyby wziąć tylko pod uwagę elektryki kontra SAxxx, to te pierwsze górą w kosztach. Asynchroniczna, porządnie zmodernizowana jednostka tak jak EN57 z nową przekładnią Kolei Mazowieckich, które ogłosiły wielką modernizację taboru, czy nowa jak elf przebija pod wszystkimi względami najnowocześniejszego szynobusa - wygoda i komfort, hałas, POJEMNOSC, przyspieszenie.
Arriva też spoczęła na laurach, zamiast rozwijać flotę elektryczną mówi "Tabor elektryczny nie jest dogmatem na liniach zelektryfikowanych". To, że im wychodzi taniej jest tylko pozorne i świadczy tylko o niegospodarności poprzedniego gospodarza i o tym, że "jakoś zmieścimy ludzi i mniej zapłacimy PLK." Tłok i brak miejsca siedzącego nie przebije nawet śmierdzącego, pojemnego "kibla". Nie zawsze widzimy taki obrazek, jak powyżej, tandem maszyn.

Mateusz - ED72A jest po prostu za mało.
03.01.2014 21:26 Offline Luke



«  Poprzednie zdjÄ™cie:

W nocy w Lambinowicach

NastÄ™pne zdjÄ™cie:  »

Arriva siÄ™ zmywa