Zaawansowane szukanie
 
 


«  Poprzednie zdjęcie:

ST43-382

Następne zdjęcie:  »

ST43-382




Autor:  Copal

ST43-382 w Lubaszu

 

Copyright autorzy zdjęć st43.pl . Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autora zabronione.

«  Poprzednie zdjęcie:  

            

ST43-382 w Lubaszu
Komentarz: Wyładunek tłucznia i manewry na byłej stacji w Lubaszu.

Lubasz dlatego, że w Czarnkowie PKP SA rozebrała tory przy ładowni. Na torach PKP PLK można rozładowywać wahadła ale zwrotnica umożliwiająca wjazd na stacyjną 1 i rozładunek przy drodze wymaga naprawy. PKP PLK ma to w pompie. Wszystkiemu przyklaskuje PKP Cargo które nie musi ciągać wagonów przez Bzowo Goraj, oblatywać i tracić paliwo na cholera wie co jeszcze. Przy tym burdelu fakt że półka w Pianówce wymaga wymiany około 700 podkładów to już mały pikuś.
Słowa kluczowe: ST43, ST43-382, Lubasz, D29-236, 07-2013, Cargo
Data: 18.07.2013 21:43
Wyświetleń: 1292
Pobrań: 0
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 373.9 KB
Dodał: Copal

Autor: Komentarz:
kowal
Użytkownik

Data: 14.11.2010
Komentarzy: 118
Czarnków

W ogóle na stacji w Czarnkowie panują pracownicy Steico, co wyszło przy ostatnim pociągu specjalnym Drezyniarz. Mimo tego, że wiedzieli o pociągu, specjalnie zostawili wagony po swoim węglu na dwóch z trzech czynnych torów.
19.07.2013 05:26 Offline kowal
Copal
Administratror

Data: 13.03.2002
Komentarzy: 1103
@ kowal

To PKP PLK zablokowało stacje! Czarnkowskie zakłady miały w ten dzień wahadło i obsługiwały je tak jak zawsze. PKP PLK nie dało żadnej informacji o przyjeździe osobowego, nikt nie rozmawiał z firmą obsługującą wahadło o koordynacji pracy na stacji tak aby jeden drugiemu nie wchodził w drogę. PKP PLK uznała, że sprawy załatwią się same. Jak widać bez skutku. Personalnie winnego szukałbym wśród naczelników sekcji PLK.
19.07.2013 08:31 Offline Copal http://www.st43.pl
geremek
Użytkownik

Data: 21.11.2012
Komentarzy: 10
.

Z drugiej strony tor z Bzowa do Czarnkowa jest oficjalnie linią zamkniętą a przewozy są komercyjne. Podobnie stacja Czarnków. W wykazie PKL stacja jest tylko do obsługi Steico. A w Lubaszu jest ogólnodostępna ładownia. Podejrzewam, że po zakończeniu transportu kruszywa linia cała linia może zostać zamknięta. Choć jest jeszcze jedna rzecz warta zauważenia. Wczoraj panowie w pomarańczowych kamizelkach odmalowywali wskaźniki znajdujące się przy linii. Spotkałem ich w Lubaszu na malowaniu "sierżantów".
19.07.2013 14:32 Offline geremek
Piter
Użytkownik

Data: 25.03.2011
Komentarzy: 1470
Transporty

Jak długo przewidywane są dostawy kruszywa?
19.07.2013 19:12 Offline Piter piotrchamczyk at wp.pl http://www.youtube.com/StudioP75



«  Poprzednie zdjęcie:

ST43-382

Następne zdjęcie:  »

ST43-382