Zaawansowane szukanie
 
 


«  Poprzednie zdjÄ™cie:

PRZEPLATANIEC na OSTBAHN

NastÄ™pne zdjÄ™cie:  »

Poranne krzyżowanie w Krajence 1.




Autor:  Mariusz

Poranne krzyżowanie w Krajence 2.

 

Copyright autorzy zdjęć st43.pl . Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autora zabronione.

«  Poprzednie zdjÄ™cie:  

            

Poranne krzyżowanie w Krajence 2.
Komentarz: SU45-241 z bohunem z Piły do Chojnic mija się z szynobusem SA108-005 z Chojnic do Krzyża.
Gdyby osobowy do Chojnic jechał do Gdyni nie był by pusty. Dziś mało komu chce się przesiadać. Jesteśmy wygodni i wybieramy własne auta, ale samorządowcy tego nie rozumieją ... bo już wcześniej przestali korzystać z pociągów.
Krajenka 24-06-2013
SÅ‚owa kluczowe: SU45-241, SU45, Krajenka, ostbahn, D29-203, suka, bohun, 06-2013, PRy, SA108-005, SA108
Data: 25.06.2013 21:56
Wyświetleń: 1965
Pobrań: 1
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 337.6 KB
Dodał: Mariusz

Autor: Komentarz:
enstone
Użytkownik

Data: 03.06.2012
Komentarzy: 206
...

Ehhhh takie IR Gorzów/Krzyż-Gdynia.......;))
25.06.2013 23:17 Offline enstone
Mariusz
Administratror

Data: 03.07.2008
Komentarzy: 1533
...

Masz rację. Ten poc. powinien jechać z Piły do Gdyni cały rok, a w wakacje do Helu, ale oczywiscie na jakimś lepszym SA np Smerf.
Natomiast z Gorzowa pewnie że powinno być oddzielne IR do 3miasta/Helu w wakacje.
Kiedyś wymyśliłem ofertę dla PR/KW z Poznania do Gdyni/Helu ale tylko w dni wolne od pracy w okresie od maja do końca wakacji, który by jechał przez Piłę, Chojnice, Kościerzynę i na terenie swojego województwa zbierał po większych miejscowościach ludzików z rowerami, a w pomorskiem stawał tam gdzie są jakieś ciekawsze atrakcje turystyczne i w drodze powrotnej zbierał z powrotem. Cena biletu winna być uzależniona tylko od miejsca wsiadania, a to dlatego aby w przypadku załamania pogody na siłę nie wysiadać tam gdzie się wcześniej zaplanowało. Oczywiście jakiś folder reklamujący co gdzie warto zobaczyć itd. itp.
Co tydzień taki pociąg mógłby mieć inną trasę, np przez Bąk (obok są słynne kręgi), albo do Malborka ze zwiedzaniem zamku.
Chyba w marketingu powinienem pracować :)
26.06.2013 09:55 Offline Mariusz
Grzegorz Klusek
Użytkownik

Data: 11.03.2010
Komentarzy: 195
:)

Mariusza na dyrektora .Kolejowy beton jest nie do ruszenia. Pociąg IR z Kostrzyna do Trójmiasta w sezonie wakacyjnym Ostbanem to marzenie lecz takie połączenie cieszyło by się dużą popularnością. Międzyzdroje i Kołobrzeg ludzie mają go dość. Z dużego grono przyjaciół i znajomych każdy mówi o wypadzie do Trójmiasta. Tylko jechać tam i mieć pięć przesiadek i dojechać na wieczór wyjazd nie ma sensu.Niemiec wejdzie na rynek i połączenie będzie. Niech ta kolej będzie bardziej przyjazna dla podróżnego.
26.06.2013 10:35 Offline Grzegorz Klusek klusekgrzegorz at o2.pl
enstone
Użytkownik

Data: 03.06.2012
Komentarzy: 206
...

Zastanawia mnie fakt dlaczego na ostbahnie nie ma już żadnego pośpiecha (nie licząc wildy do gorzowa) przecież to linia która ma duży potenciał..... I po co remotują te wszystkie wiadukty, mostki, malują barierki na niebiesko po co......???!!!!
26.06.2013 11:56 Offline enstone
Mariusz
Administratror

Data: 03.07.2008
Komentarzy: 1533
...

Odpowiedź może być prosta: bo nie ma czym jeździć.
Potrzebne są spalinowe zespoły trakcyjne o podwyższonym komforcie które mogłyby eksploatować zarówno PRy jak i IC.
Jest dużo linii bez druta na tyle atrakcyjnych gdzie warto jechać, no ale właśnie, czym jechać? SA108? SA132? Bohunem z suką która ledwo zipie i co 100km pada?
Ten tabor niczym nie różni się od tramwaju, a ile godzin wytrzymamy na trzeźwo w bimbie?
26.06.2013 13:54 Offline Mariusz



«  Poprzednie zdjÄ™cie:

PRZEPLATANIEC na OSTBAHN

NastÄ™pne zdjÄ™cie:  »

Poranne krzyżowanie w Krajence 1.