Zaawansowane szukanie
 
 


«  Poprzednie zdjÄ™cie:

„Singrovka“ M240.056

NastÄ™pne zdjÄ™cie:  »

Velké Hamry




Autor:  Copal

Josefův Důl

 

Copyright autorzy zdjęć st43.pl . Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autora zabronione.

«  Poprzednie zdjÄ™cie:  

            

Josefův Důl
Komentarz: Na koniec czeskich opowieści coś o towarach na lokalkach. Josefův Důl to stacja końcowa na linii ze Smržovki. Cała linia ma 7 km. Na tej stacji kończy się kozłem oporowym. Na tej linii jest jeszcze jedna stacja Jiřetín pod Bukovou, oraz 3 przystanki. Na obu stacjach są bocznice z ładowniami czynne. Bocznice są krótkie na oko na jakieś 5 wagonów. Na jednej i drugiej stacji w dniu kiedy tam byłem prowadzono przeładunek drewna. Pociągi towarowe kursują wyłącznie nocą. W dzień co 40 minut jedzie Hubba Bubba jako osobowy w jedną albo drugą stronę. 7 kilometrowy ogonek przez wioski tętni życiem.

Tyle o kolejach w Izerach. Nastepny wyjazd późną wiosną.

Josefův Důl 25-01-2013
Słowa kluczowe: Josefův, Důl, 01-2013, Czechy, Izery
Data: 01.02.2013 22:32
Wyświetleń: 1615
Pobrań: 0
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 185.2 KB
Dodał: Copal

Autor: Komentarz:
korczian
Użytkownik

Data: 03.05.2011
Komentarzy: 252
7 km

A u nas zarzyna się o wiele dłuższe linie... Ta nie miałaby prawa istnieć w naszej rzeczywistości. Dochodzimy do paranoi, że PLK chce "zoptymalizować" 4000 km linii, bo tak.
02.02.2013 00:42 Offline korczian
gonzor
Użytkownik

Data: 05.04.2011
Komentarzy: 296
?

Jak tam byłem zimą 2011 moje zdziwienie wywołała ilość pasażerów korzystających z tej lokalki. A większość z nich przesiadała się w Smrżovce z/na Liberec. A "wajchowy" w Smrżovce ma co robić przerzucając ręczne wajchy 2 razy na godiznę. A pociągi modelowo skomunikowane
03.02.2013 21:44 Offline gonzor
Copal
Administratror

Data: 13.03.2002
Komentarzy: 1173
@ gonzor

Czy w 2011 roku miedzy Libercem a Tanvaldem jeździły Stadlery?
04.02.2013 12:22 Offline Copal http://www.st43.pl
gonzor
Użytkownik

Data: 05.04.2011
Komentarzy: 296
@ Copal

Nie. Na linii kursowały dwu i trójwagonowe Regio-Nova , zdarzał się motorak ( 810 ) oraz push-pull 843+wag. sterownicze.
Jedyne "obce" czyli nieczeskie pojazdy widziane w Libercu i Tanvaldzie to BR612 oraz DESIRO TRILEX ( Liberec).
A teraz jeżdżą tam jakieś Stadlery ?

PS Nie mogę wrzucić filmu więc zapraszam na Y-T
05.02.2013 19:23 Offline gonzor
Copal
Administratror

Data: 13.03.2002
Komentarzy: 1173
Stadler

No właśnie te http://www.st43.pl/4galery/details.php?image_id=8202 jadą do Harrachova nic innego oprócz tych smerfów nie ma. Tylko motorak prywatny z Harrachova do Szklarskiej.
05.02.2013 19:31 Offline Copal http://www.st43.pl
gonzor
Użytkownik

Data: 05.04.2011
Komentarzy: 296
@Copal

To co Czesi zrobili z seriÄ… 843 ?
05.02.2013 21:24 Offline gonzor
Copal
Administratror

Data: 13.03.2002
Komentarzy: 1173
843

Dali do Ołomuńca i Pilzna. W zeszłym roku mieli z nimi problemy. Własnie koło Korenova były 2 przypadki kiedy pociągi im zbiegły. Oba z pasażerami. Oba zimą. Przejechały kilka przystanków z górki nie mogąc zahamować. Nic sie nie stało ale to przyczyniło sie do wycofania ich z zubaczki. W Tanwaldzie nie było już zadnego. W Libercu nie widziałem, ale tam mogłem przeoczyć bo ze szopy nas pogonili.
05.02.2013 22:22 Offline Copal http://www.st43.pl



«  Poprzednie zdjÄ™cie:

„Singrovka“ M240.056

NastÄ™pne zdjÄ™cie:  »

Velké Hamry