Zaawansowane szukanie
 
 


«  Poprzednie zdjęcie:

GAZ 69 w Bałtyku

Następne zdjęcie:  »

Szczyt debilizmu




Autor:  Krzygier

Rewizja to czy już naprawa główna??

 

Copyright autorzy zdjęć st43.pl . Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autora zabronione.

«  Poprzednie zdjęcie:  

            

Rewizja to czy już naprawa główna??
Komentarz: Dnia 30.01.2013 w drodze do domu zastałem taki widok, który potwierdza uzyskane ostatnio informacje o braku zapotrzebowania na te wagony w PR. Krzyż tory boczne przy szopie PR. Wiem wiem zaraz dostanę po uszach za ten słup po środku, ale z kładki dla pieszych nie szło wykonać lepszego zdjęcia.
Słowa kluczowe: Krzyż, PRy, 01-2013, Bohuny
Data: 30.01.2013 18:54
Wyświetleń: 3971
Pobrań: 0
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 338.8 KB
Dodał: Krzygier
EXIF Info
Make: Canon
Model: Canon PowerShot A3150 IS
Exposure time: 1/60
Aperture value: F/2.7
ISO speed: 200
Date created: 30.01.2013 17:15:31
Focal length: 6.2mm

Autor: Komentarz:
Piter
Użytkownik

Data: 25.03.2011
Komentarzy: 1564
Debile

Jak patrzę na to i na wizyty SN81 na Ostbahnie to mnie krew zalewa...
30.01.2013 19:33 Offline Piter piotrchamczyk at wp.pl http://www.youtube.com/StudioP75
korczian
Użytkownik

Data: 03.05.2011
Komentarzy: 252
!!!

Usilnie powstrzymuję się od rozpoczęcia rzucania potężnymi inwektywami! To kiblowy, 30-letni złom do moderny a 20-letnie bohuny na szrot. GDZIE TU JEST LOGIKA?

Krzygier - nie dostaniesz po uszach, bo to jest dokumentacji zbrodni.
30.01.2013 19:51 Offline korczian
Mariusz
Administratror

Data: 03.07.2008
Komentarzy: 1533
Wagon otwarty panoramiczny

A tak na serio to tą koparą powinni łeb komuś oderwać.
30.01.2013 20:11 Offline Mariusz
headder
Użytkownik

Data: 13.09.2010
Komentarzy: 220
No sense at all

Nowoczesny wagon cabrio, na każdą pogodę ;D
30.01.2013 20:19 Offline headder
kaktus
Użytkownik

Data: 30.01.2013
Komentarzy: 4
"Nie robimy NG"

Oto efekty PRowej polityki "Nie robimy NG"
30.01.2013 20:21 Offline kaktus
Oggy
Użytkownik

Data: 14.01.2012
Komentarzy: 165
"Nie robimy NG"

To polityka wszystkich spółek kolejowych w Polsce, nie tylko PR. Wystarczy spojrzeć ile lokomotyw Cargo i IC stoi po krzakach w oczekiwaniu na naprawę główną ;)
30.01.2013 20:26 Offline Oggy http://www.ok-kolej.pl
Grzegorz Klusek
Użytkownik

Data: 11.03.2010
Komentarzy: 195
...

Czy ktoś w tym kraju ma jeszcze serce. Czy liczy sie tylko zysk na własne przyjemności. Nowe auta domy.A dla ludzi podróż zmodernizowaną drezyną.Prosi się o rewolucję, strajki czas na to żeby MY SZARAKI zrobili rewolucję.
30.01.2013 20:58 Offline Grzegorz Klusek klusekgrzegorz at o2.pl
Mariusz
Administratror

Data: 03.07.2008
Komentarzy: 1533
Czyżby ?

Tylko że te wagony są chyba najmłodszym taborem nie licząc szynobusów !
Nie widziałem by inne spółki rwały na strzępy najnowszy tabor.
30.01.2013 21:01 Offline Mariusz
saly
Użytkownik

Data: 15.09.2012
Komentarzy: 22
kasacja

Pracuje przy tych wagonach i niektóre z nich przed NG są w lepszym stanie niż te po NG z modernizacją po PESIE, tam jest jedna rdza i wykładzina do bani, stara niemiecka była lepsza.
Stare "klassy" 120 te dopiero są zgnite.

Łezka w oku się kręci jak sie widzi bestialską politykę PR kasacja SU45 Bdhpumn i innych.
30.01.2013 21:04 Offline saly
Matey#24
Użytkownik

Data: 24.12.2011
Komentarzy: 244
...

jak mówiłem, że będą cięte to wszyscy pisali, że to na rewizję jadą Ostbahnem <ok>
30.01.2013 21:40 Offline Matey#24
Oggy
Użytkownik

Data: 14.01.2012
Komentarzy: 165
@Mariusz

A dziesiątki EU07 303E oczekujących na G1 zarówno w Cargo jak i IC to co? Lokomotywy w podobnym wieku co bohuny i też stoją sobie pod chmurką wystawione na pastwę warunków atmosferycznych. Parę lat stania i okaże się, że grubość ostojnic nie pozwala na dalszą eksploatację i lokomotywa trafi na złom. Na przykład tak skończyła wrocławska EU07-509 (r. prod. 1989, złomowana 2010). To nie jest normalne, ale jak najbardziej powszechne na naszej kolei.
30.01.2013 21:47 Offline Oggy http://www.ok-kolej.pl
Mariusz
Administratror

Data: 03.07.2008
Komentarzy: 1533
Oggy

Zauważ jednak, że lokomotyw nie brakuje tak bardzo jak wagonów.
Pociągi jeżdżą, ale pojazd trakcyjny jest większy od wagonu który ciągnie. To ludzie nie mają gdzie siedzieć, a nie maszynista czy kierownik. Niedługo będą same lokomotywy jeździć jak ostatnio drezyna zamiast pociągu. Przecież to woła o pomstwę do nieba, a dziś mija 80 lat kiedy pewien człowiek dorwał się do władzy, który by zrobił w tym burdelu porządek wreszcie.
A zabrać tak stołki i fotele dyrektorom i prezesom, niech tak na nóżkach te osiem godzin postoją zamiast pierdzieć w te kanapy i podpisywać kasacje.
30.01.2013 22:22 Offline Mariusz
saly
Użytkownik

Data: 15.09.2012
Komentarzy: 22
bdhpumn

Tak naprawdę to każdy zakład po trochu sam decyduje o kasacji dostaje zgode z centrali i kasuje, centrala obiera taką politykę i wyznacza do kasacji określoną liczbę wagonów do kasacji. A że wagonów stojacych jest w brud za postoje trzeba płacić PLK. Każdy zakład ma do realizacji określone przewozy i robi te przewozy na EZT i szynobusach. Po pierwsze to jest mało lokomoty w Przewozach a te są niezbędne do realizacji przewozów na wagonach. Ekploatacja i naprawa lokomotyw a zwłasza spalinowych jest bardzo kosztowna, przewozy świadczone na EZTach i szynonusach są tańsze więc zakłady szukając oszczędności inwestują w tansze środki lokomomocji.
EZTy są przestarzałe, ale mają jedną ceche są proste i mało zawodne. Rewizja sinika trakcyjego do EZT to kilka tyś. a do lokomotywy spalinowej kilkadziesiąt. Lokomotywy spalinowe są przestarzałe silnie wyeksploatowane i drogie w eksploatacji szczegolnie zimą (podgrzewanie) do tego drogie części z uwagi na ich brak dostępności na rynku. Sprawiają że przewozy z wagonami i lokomotywami są małoopłacalne.
Myśle że już dawno mineły czasy jak dyrektorzy pierdzieli w stołki. Są w spółce PKP co prawda jeszcze takie ewenementy, a nawet na koleji czasy się zmieniły.
31.01.2013 16:26 Offline saly
Grzegorz Klusek
Użytkownik

Data: 11.03.2010
Komentarzy: 195
...

70 tyś 50 tyś miesięczna wypłata. Niech biorą 2 tyś to znajdzie się kasa na remonty słowem na wszystko.
31.01.2013 19:21 Offline Grzegorz Klusek klusekgrzegorz at o2.pl
Piter
Użytkownik

Data: 25.03.2011
Komentarzy: 1564
@ saly

Tylko, że PRy nie posiadają prawie wcale szynobusów. A jeśli posiadają to tylko takie antyki jak SA102/103 lun SN81. Reszta to szynobusy samorządów. Poza tym wagonów jest w bród? Może i tak. Tylko po co się remontuje stare i mało wygodne bonanzy albo przedziałowce i wstawia je na składy regio? Przecież bohun o wiele lepiej sie do tego nadaje, do tego jest częściowo niskopodłogowy, ma nowoczesne wózki i jest bardziej pojemny niz bonanza. Nie wspomnę już nawet o przedziałach. Zatem gdzie logika?
31.01.2013 21:05 Offline Piter piotrchamczyk at wp.pl http://www.youtube.com/StudioP75
Piter
Użytkownik

Data: 25.03.2011
Komentarzy: 1564
miało być

SA101 i 102
31.01.2013 21:09 Offline Piter piotrchamczyk at wp.pl http://www.youtube.com/StudioP75
Krzygier
Użytkownik

Data: 06.10.2012
Komentarzy: 65
Kolejne sztuki.

Dzisiaj podstawili kolejne 2 bohuny, co daje do tej pory łączną sumę 4 sztuk skasowanych. Ciekawe na ilu się skończy.
Dzisiaj flagowy fiat i SP32-202 spięte razem do siódemki odjechały w kierunku Poznania, ktoś wie czy to jakieś wsparcie dla stolicy Wielkopolski czy ich trasa była dłuższa?
01.02.2013 18:38 Offline Krzygier http://naprawataboru.pl
saly
Użytkownik

Data: 15.09.2012
Komentarzy: 22
Krzygier

W Krzyżu pod hydraulicznego chrupacza idzie 7 szt. w Pile 9.
EU07-188 wychodziła po P2, SP32 i SU45 jechały do obsługi pociągów w Poznaniu bo "kibli" dużo w naprawach i nie ma czym obsługiwać przewozów.

Przewozy mają jeszcze SA105 SA108 SA132 SA133 itd. i nowe dziecko Newagu
02.02.2013 05:55 Offline saly
Krzygier
Użytkownik

Data: 06.10.2012
Komentarzy: 65
saly

Wszystkie wymienione przez Ciebie pojazdy nie są PR tylko Marszałkowskie danego województwa przekazane PR do obsługi połączeń. "Wielkopolskie" SA105 i SA108 jeszcze parę miesięcy temu jeździły dla KW dziś jeżdżą w PR Krzyż, pewnie jak marszałek wstanie lewą nogą to wrócą do KW. "Lubuskie" SA105, SA108, SA133, SA134 oraz SA137 taż należą do marszałka i jak w przyszłości powstaną Koleje Lubuskie to pojazdy przejdą do nowego przewoźnika taka kolej rzeczy.
02.02.2013 10:46 Offline Krzygier http://naprawataboru.pl
Mariusz
Administratror

Data: 03.07.2008
Komentarzy: 1533
Lubuskie

Zamiast tworzyć kolejne podmioty, lepiej by zlikwidowali takie śmieszne województwa. Trochę zaoszczędzili by naszej kasy z podatków na nierobów w urzędach.
02.02.2013 11:11 Offline Mariusz
saly
Użytkownik

Data: 15.09.2012
Komentarzy: 22
PR

No tak źle się wyraziłem miałem na myśli świadczenie usług tymi pojazdami przez PR, szynobusy podobnie jak EN57AKM i część zwykłych EN57 po modernizacji też należą do Urzędu Marszałkowskiego.
Marszałek decyduje gdzie jeżdżą, i w tej kwestii faworyzuje KW.
PR posiadają wagony, EZTy (część) i lok. spalinowe. EU07 są dzierżawione. EU07 po Gliwicach są chyba własnością PR
02.02.2013 14:56 Offline saly



«  Poprzednie zdjęcie:

GAZ 69 w Bałtyku

Następne zdjęcie:  »

Szczyt debilizmu