Zaawansowane szukanie
 
 


«  Poprzednie zdjÄ™cie:

SA136-003

NastÄ™pne zdjÄ™cie:  »

"Dwójka" na moście w Rutwicy




Autor:  eReN

SA136-005 na moście.

 

Copyright autorzy zdjęć st43.pl . Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autora zabronione.

«  Poprzednie zdjÄ™cie:  

            

SA136-005 na moście.
Komentarz: SA136-005 jako poranny pociąg Regio z Piły Głównej do Szczecina Głównego w promieniach wschodzącego słońca pokonuje most na rzece Korytnicy w 58 km linii 403.
05.01.2012
Słowa kluczowe: SA136, SA136-005, Smerf, Regio, most, Studnica, Zachodniopomorskie, Grudzień, 2013, D29-403
Data: 05.01.2013 14:24
Wyświetleń: 2095
Pobrań: 0
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 221.4 KB
Dodał: eReN

Autor: Komentarz:
szymon21552
Użytkownik

Data: 10.04.2012
Komentarzy: 285
Aaa

"Ale Urwał".
Chyba spotkanie ze zwierzątkiem było.... :)
No albo co innego.
05.01.2013 21:53 Offline szymon21552 hanulaa11 at wp.pl
eReN
Użytkownik

Data: 07.03.2010
Komentarzy: 1195
Urwal

Praktycznie każdy Smerf ma takie uszkodzenia, z jednej lub z drugiej strony...
06.01.2013 11:23 Offline eReN robert-nowicki84 at wp.pl
Krzygier
Użytkownik

Data: 06.10.2012
Komentarzy: 65
Uszkodzenia.

A gdzie są przeglądy okresowe w WZPR oraz KW szynobus z takimi uszkodzeniami nie miał prawa od nas wyjechać po PU2 i wyżej. Nie wiem jak jest teraz ale jak utrzymanie bierzące było u nas to zleceniodawcy nie odbierali pojazdu z takimi uszkodzeniami - tu przyznawaliśmy im rację i zawsze usuwaliśmy takie uszkodzenia najpóźniej podczas PU2.
06.01.2013 13:51 Offline Krzygier http://naprawataboru.pl
eReN
Użytkownik

Data: 07.03.2010
Komentarzy: 1195
PU2

Z tego co mi wiadomo to każdy ze Smerfów miał mieć zamontowane nowe zgarniacze - metalowe, ale z tego co widać to ma je tylko kilka i to tylko po jednym.
Krzygier, a czy mógłbyś napisać co to jest PU2 i inne bo niektózy w tym ja mogą nie być aż tak zorientowani w temacie. Dziękujęmy.
06.01.2013 15:21 Offline eReN robert-nowicki84 at wp.pl
Krzygier
Użytkownik

Data: 06.10.2012
Komentarzy: 65
PU2

Przegląd okresowy 2 poziomu po przejechaniu 30 000km lub 1000mtg pracy silnika lub co 3 miesiące. Wartości oczywiście zależne od zatwierdzonej Dokumentacji Systemu Utrzymania pojazdu przez użytkownika, producenta oraz UTK.
Co to za pomysł z metalowymi zgarniaczami, cóż za zwierzyne spotykają Smerfy na torach?? Podlaskie ma żubry i zaspy śnieżne które robią nie małe spustoszenia na podwoziu szczególnie w instalacji pneumatycznej i ogrzewaniu a jakoś dalej są przy pierwotnej wersji z tworzywa.
06.01.2013 22:35 Offline Krzygier http://naprawataboru.pl



«  Poprzednie zdjÄ™cie:

SA136-003

NastÄ™pne zdjÄ™cie:  »

"Dwójka" na moście w Rutwicy