Zaawansowane szukanie
 
 


«  Poprzednie zdjÄ™cie:

Mewa objazdem

NastÄ™pne zdjÄ™cie:  »

SU45-118




Autor:  Oderbahn BFP

SU45-164

 

Copyright autorzy zdjęć st43.pl . Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autora zabronione.

«  Poprzednie zdjÄ™cie:  

            

SU45-164
Komentarz: 31.10.2012, Kunowice, PociÄ…g do Frankfurt nad OdrÄ… prowadzony przez z SU45-164
SÅ‚owa kluczowe: Kunowice, Lubuskie, SU45, SU45-164, D29-3, 10-2012
Data: 31.10.2012 15:00
Wyświetleń: 1336
Pobrań: 0
Ocena: 5.00 (1 głosów)
Wielkość pliku: 290.9 KB
Dodał: Oderbahn BFP

Autor: Komentarz:
headder
Użytkownik

Data: 13.09.2010
Komentarzy: 220
Bezsens na torach...

Gdzie tu jest logika prowadzić pociąg dieslem, gdy cały odcinek jest pod drutem? :O
31.10.2012 19:31 Offline headder
Piter
Użytkownik

Data: 25.03.2011
Komentarzy: 1564
Logika

To jest logika rodem z PR-ów. Po drutem jeżdżą spaliną, tna na złom wagony z roku 89 i to najlepsze jakie kiedykolwiek jeździły w ruchu lokalnym a remontują i przerabiają stare kible z lat 70-tych. Życzę tej firmie szybkiego upadku i przejęcia połaczeń przez spółki samorządowe.
31.10.2012 20:07 Offline Piter piotrchamczyk at wp.pl http://www.youtube.com/StudioP75
korczian
Użytkownik

Data: 03.05.2011
Komentarzy: 252
Z ciekawości

Czy do Frankfurtu nad Odrą dociera nasze zasilanie, czy gdzieś wcześniej następuje jego zmiana? Bo jeżeli nie ma konieczności zmiany z 3kV na 15kV, to gratuluję logiki PRom. :)

Bym zapomniał - najpierw trzeba mieć elektryczne loki. ;)
31.10.2012 20:31 Offline korczian
Kospal
Użytkownik

Data: 14.12.2010
Komentarzy: 42
Z ciekawości

Zmiana zasilania następuje na stacji Frankfurt Oderbrucke. Dalej do Frankfurt n/O mamy zasilanie 15 kV. Także nie jak wszyscy mówią jest tu problemem logika PRów, a brak loków dwusystemowych. Ale to z końcem obecnego rozkładu się skończy, obsługę ostatniej dotychczas jeżdżacej pary na składzie wagonowym przejmie niemiecki SZT.
31.10.2012 23:15 Offline Kospal
dariuszz94
Użytkownik

Data: 20.07.2012
Komentarzy: 106
@Kospal

A orientujesz się może która to jest para na składzie, którą obecnie Suka wciąga do Frankfurtu?
01.11.2012 11:39 Offline dariuszz94
Kospal
Użytkownik

Data: 14.12.2010
Komentarzy: 42
@Kospal

77021 Rzepin 13:03 - FFO 13:28 i 77022 FFO 15:02 - Rzepin 15:26
01.11.2012 12:03 Offline Kospal
dariuszz94
Użytkownik

Data: 20.07.2012
Komentarzy: 106
Dzięki

Trzeba będzie się wybrać sfocić ;)
01.11.2012 21:11 Offline dariuszz94
Oggy
Użytkownik

Data: 14.01.2012
Komentarzy: 165
@Piter,

zakrztusisz się jeszcze tymi słowami. Chodzą plotki, że jak pójdzie dobrze (czyli źle) od nowego rozkładu jazdy cały Wielkopolski ZPR ma przejść do Kolei Wielkopolskich. A widząc jak zarządzane są połączenia tego przewoźnika, dopiero teraz zacznie się prawdziwy burdel na torach...
04.11.2012 15:07 Offline Oggy http://www.ok-kolej.pl
Piter
Użytkownik

Data: 25.03.2011
Komentarzy: 1564
@ Oggy

Tylko widzisz, jest różnica. Samorząd dba o swój majątek o niebo lepiej niz PR, czyli spółka nie wiadomo do kogo należąca. Tak naprawdę żaden samorząd nie interesuje się co się dzieje z taborem PR. Marszałkowie zlecaja konkretna robotę i tyle, daja na to dotacje. Jeśli nie ma zamówienia to PR-ty nie jada i tyle. Z tego co ja obserwuje to lepiej by było by majątek PR przejęły samorządy województw. Nie było by takich kuriozalnych wymówek jakie mają przedstawiciele PR.
05.11.2012 09:03 Offline Piter piotrchamczyk at wp.pl http://www.youtube.com/StudioP75
Oggy
Użytkownik

Data: 14.01.2012
Komentarzy: 165
.

Ale o szynobusy i tak dbają samorządy, niezależnie czy operatorem są PR-y czy spółka samorządowa, bo tabor przynależy bezpośrednio do urzędu marszałkowskiego. Nie ma zamówienia na przewozy dla PR i nie jadą - a myślisz że ze spółką samorządową jest inaczej? Nie ma tak że ile spółka potrzebuje tyle dostanie. Ba! KW pokazały że przy dotacjach na tym samym poziomie co dostawały PR-y na danych liniach nie byli w stanie utrzymać dalej takiej samej oferty przewozowej... Przypatrz się ofercie przewozowej w rejonie Leszna z początku 2011 roku i obecnej. Zastanów się co się zmieniło (dodam że tabor w eksploatacji w rejonie jest cały czas ten sam, zmienił się tylko operator). Majątek PR do samorządów - w części zgodzę się. Ale operator przewozów powinien być wybierany poprzez przetarg, tak jak to już jest w Kujawsko-Pomorskim. W Wielkopolsce doskonale się pokazuje jak tego typu operacji nie powinno się robić, ot tylko "od grudnia my bierzemy to połączenie". Nie ważne ile trzeba będzie dołożyć, a jak wyjdzie że więcej niż za PR-ów - najwyżej obetnie się część kursów...
05.11.2012 12:34 Offline Oggy http://www.ok-kolej.pl
Oggy
Użytkownik

Data: 14.01.2012
Komentarzy: 165
.

Ach, no i zasadnicze pytanie - gdyby rzeczywiście wspomniane bohuny przeszły w ręce marszałka, to czy rzeczywiście to by je uchroniło? Wątpię, bo by było ich po prostu za dużo jak na jedno województwo. Można by próbować je odsprzedać - ale kto by je kupił wówczas?
05.11.2012 13:00 Offline Oggy http://www.ok-kolej.pl
headder
Użytkownik

Data: 13.09.2010
Komentarzy: 220
Rozkład...

Swoją drogą, to ma ktoś namiary na jakieś szkice nowego rozkładu jazdy po Ostbahnie?
05.11.2012 13:08 Offline headder
Piter
Użytkownik

Data: 25.03.2011
Komentarzy: 1564
@ Oggy

Wiadomo, że jak na wielkopolskie warunki to bohunów było za dużo. Ale jednoczesnie wielkopolki ZPR jeździ po Ostabhnie starszymi wagonami przedziałowymi. A czy na takie połaczenie bohun nie jest lepszy? Jest i do tego wygodniejszy, bardziej pojemny i z nowoczesnym układem jezdnym. Niestety trzeba w niego zainwestować, a PRy wola inwestowac w kible z lat siedemdziesiątych ubiegłego wieku. A na Ostbahn przewidują szynobusy, które do nich nie należą. W zamian za dotację powinni standard zwiększać a nie pogarszać. A oni tylko czekają, aż marszałek da szynobus. A jak nie da to podstawiamy syf. Dlatego powinna być jedna spółka samorządowa i gwarantuję, że o wiele lepiej będzie gospodarowac taborem. A jeśli oferta na liniach o których piszesz się pogorszyła to może dlatego, że nie było sensu jeździć z powietrzem?
05.11.2012 18:01 Offline Piter piotrchamczyk at wp.pl http://www.youtube.com/StudioP75
Oggy
Użytkownik

Data: 14.01.2012
Komentarzy: 165
.

No, co jak co ale np. połączenia do Gostynia powietrza nie woziły, zwłaszcza te szczytowe, a pomimo to KW je wycięły. Na Leszno-Ostrów też wycięto jedną dość ważną, "szkolną" parę pociągów. KW po prostu popełniło falstart biorąc się za przewozy nie mając własnego zaplecza, co automatycznie znacznie zwiększyło koszty eksploatacji.
No dobra, zobaczymy, wiadomo że na tę chwilę są to luźne dywagacje, ale widząc jak marszałek za prowadzenie ruchu się zabiera, nie widzę tego zbyt kolorowo. A wiadomo że PR-y są od lat zwyczajnie niedoinwestowane.

I tak trochę OT, jeśli mam być szczery - ja wolę przedziałówkę od bohuna z racji komfortu i ilości miejsca, zatem takie zestawianie składów wcale mi nie przeszkadza ;)
05.11.2012 19:07 Offline Oggy http://www.ok-kolej.pl
Mariusz
Administratror

Data: 03.07.2008
Komentarzy: 1533
Kasa

Bohun jest tańszy w przeliczeniu na pasażera.
06.11.2012 11:35 Offline Mariusz



«  Poprzednie zdjÄ™cie:

Mewa objazdem

NastÄ™pne zdjÄ™cie:  »

SU45-118