Zaawansowane szukanie
 
 


«  Poprzednie zdjęcie:

Suka i blondynka.

Następne zdjęcie:  »

Klienci PKP Cargo?




Autor:  Piter

Cięcie Bohunów

 

Copyright autorzy zdjęć st43.pl . Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autora zabronione.

«  Poprzednie zdjęcie:  

            

Cięcie Bohunów
Komentarz: 9 października 2012. Piła Główna. Zastałem taki oto widok i zastanawiam się, czy te wagony tną na złom czy może przygotowują do naprawy? Jednak ten kontener z firmy złomiarskiej mnie przekonuje, że raczej to pierwsze. Zastanawia mnie polityka PR. Skoro obsługuja ruch regionalny to te wagony są idealne do tego rodzaju ruchu. Oni wolą jednak ciągać przedziałowe, gdzie ciężko wcisnąć się z rowerem, o wózku inwalidzkim nawet nie wspomnę. Ciekawe, że wagony spalone w pożarze nadal stoją na północnej stronie dworca.

Komentarz http://www.youtube.com/watch?v=fLd67BRpkE0
Słowa kluczowe: Piła, Piła_Główna, wielkopolskie, jesień, bohun
Data: 09.10.2012 13:01
Wyświetleń: 4231
Pobrań: 1
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 252.4 KB
Dodał: Piter

IPTC Info
Byline: Picasa
EXIF Info
Make: OLYMPUS IMAGING CORP.
Model: E-510
Exposure time: 1/500
Aperture value: F/5
ISO speed: 100
Date created: 09.10.2012 11:54:45
Focal length: 77mm

Autor: Komentarz:

Użytkownik

Data: 13.09.2011
Komentarzy: 80
brawo...

...jakoś trzeci raz w ciągu roku będę miał okazję podróżować pociągiem Krzyż - Chojnice odjazd 17.00. 2-krotnie było to zestawienie lok+jeden wagon przedziałowy. Pora raczej popularna dla powrotów z pracy/szkoły więc toczydło załadowane po sam dach...ale panowie i panie z PR wolą bawić się palnikami, niż pozwolić ludziom godnie wrócić do domu...aż się nóż w kieszeni otwiera
09.10.2012 16:22 Offline
dirk84
Użytkownik

Data: 06.04.2011
Komentarzy: 110
...

Chora polityka i tyle. Niech się trzoda tłoczy w przedziałowych. Ja jeszcze wskazałbym inną głupote - wolna bocznica obok, ale złomik pojedzie TIR-em.
09.10.2012 20:55 Offline dirk84
korczian
Użytkownik

Data: 03.05.2011
Komentarzy: 252
...

Boli komentować. Dopaść odpowiedzialnych za idiotyczne decyzje, bić i patrzeć, czy równo puchnie. Młode wagony tniemy i ślemy na złom, a stary szrot modernizujemy i puszczamy na tory... COŚ TU NIE GRA!
09.10.2012 22:25 Offline korczian
Luke
Użytkownik

Data: 11.09.2010
Komentarzy: 143
...

Tragiczne/niepokojące/złe/niepozytywne wydarzenia na kolei, z których jeszcze kilka lat temu praktycznie ŻADNE nie było w ogóle do pomyślenia dzieją się na naszych oczach - w tym roku po prostu do potęgi... Kasacja najmłodszych wagonów, odstawianie sprawnych maszyn w krzaki i w konsekwencji na złom (byki naprawiane w latach 2007-2009, ET40, których jedna podjechała na stanowisko kasacyjne o własnych siłach(!), groźba likwidacji linii kolejowych, z których niektóre dopiero co zmodernizowane ze środków unijnych i z czynnym ruchem pasażerskim, inne czynne dla ruchu towarowego (jak do Mirosławia), przyrost wypadków, z czego jeden najtragiczniejszy od 22 lat, kolejne cięcia w kolejowych świadczeniach dla pracowników, kolejne działania restrukturyzacyjne zwiększające ilość spółek... Wyliczać można w nieskończoność, mnie osobiście zatkało... I powyższy obrazek - jedne z najmłodszych wagonów kasowane po kilkuletnim pobycie w krzakach...
10.10.2012 19:35 Offline Luke
dirk84
Użytkownik

Data: 06.04.2011
Komentarzy: 110
eh...

Naczytałem się tego co kolega Luke napisał i ciśnie mi się na usta jedno zdanie: jaki rząd taka kolej!
10.10.2012 22:10 Offline dirk84
Grzegorz Klusek
Użytkownik

Data: 11.03.2010
Komentarzy: 195
...

Jeszcze więcej dyrektorów, prezesów śmiesznej administracji od spraw nie potrzebnych. Cały ten burdel należy utrzymać.Wytniemy co się da kasa będzie. Ciekawe jak zabraknie pomysłów i taboru.
11.10.2012 09:57 Offline Grzegorz Klusek klusekgrzegorz at o2.pl
xMICHCIOx
Użytkownik

Data: 18.09.2012
Komentarzy: 8
st. mac.

Jaka stacja macierzysta tych wagonów?
11.10.2012 12:24 Offline xMICHCIOx
kilanziom
Użytkownik

Data: 04.10.2012
Komentarzy: 11
kasacje wagonów piętrowych.

To jest coś nowego (niestety). Do tej pory kasacje wagonów piętrowych typu Görlitz88/Görlitz89, będących jednymi z najmłodszych we flocie PKP były rzadkością i wiązały się wyłącznie z poważnymi uszkodzeniami powypadkowymi i pożarami. Z ogólnego ilostanu dostarczonego w latach 1988 (45szt.) i 1989 (115szt.) do ~2009 skreślono ledwo parę sztuk.

W ostatnich tygodniach PR ogłosił kilka przetargów w ramach których sumarycznie skreślono bardzo dużą grupę (nie jestem pewien dokładnie, ale co najmniej 30-40 szt 'bohunów' przeznaczono na złom).

Jest to o tyle przykre co nie rozsądne. Przypominam, że wagony dokładnie tej rodziny, i to o wiele starsze, bo dostarczane już od 1971r są nadal podstawą floty DB Regio w wielu rejonach Niemiec. Przeszły w toku eksploatacji szereg napraw i modernizacji przedłużających ich żywot o wiele lat. Berlin, Angermunde, Leipzig, Halle, Chemnitz, Stralsund - nadal 'bohun' jest typowym widokiem. W Rumunii podobnie:

http://www.wgk.cal.pl/details.php?image_id=6966
http://www.wgk.cal.pl/details.php?image_id=2256
13.10.2012 10:18 Offline kilanziom
nohab
Użytkownik

Data: 08.08.2010
Komentarzy: 10
A to

nie czasem, te dwa, które się paliły?
13.10.2012 12:27 Offline nohab nohab at op.pl
Piter
Użytkownik

Data: 25.03.2011
Komentarzy: 1564
@ nohab

Nie. Te co się paliły nadal stoją na północy. Napisałem to w opisie zdjęcia ;)
14.10.2012 15:40 Offline Piter piotrchamczyk at wp.pl http://www.youtube.com/StudioP75
KrzysiekLasVegas
Użytkownik

Data: 24.01.2012
Komentarzy: 10
PRZEKRĘTY NA ZŁOMIE !

Niestety drodzy koledzy ale żydowska banda w polskim rządzie pod maskami polskich nazwisk niebawem zniszczy nasz polski naród,zfałszuje historię i zniszczy naszą piękną kolej.Od 1989 roku po zmianie ustroju z komuny na żydokomunę przez szereg lat i rządów systematycznie konkwistadorzy na najważniejszych stanowiskach niszczyli wszystko,my Polacy podatki płaciliśmy i płacimy a mimo to zgraja bandytów typu,minister transportu,naczelnicy zarządu trakcji w byłych DOKP,zamykali lokomotywownie,kasowali linie i całe serie pojazdów w wieku po 10-15 lat,często po naprawach ! Dziś jeżdżą maszyny po 50-ce i nikt tu nie wspomniał a jakiejś tam amortyzacji... Jak Podczaszy kupował dobre maszyny na złom w 1000 sztuk po 30 groszy za kilogram to też było legalne,za to nielegalne było odbijanie tabliczek i fotografowanie bo po co jakieś kłopoty że gdzieś tam był wałek w przetargach albo tym podobne,już nie wspomnę że nawet Hutę Katowice oszukiwali bo najlepszy złom,czyli stal martenowska po cichu jechał sobie do Niemiec... Dziś tną bohuny,ET40 prawie wszystkie po naprawach,mimo że jest duży problem w Cargo z maszynami do ciężkich pociągów,lepiej dać ET22 i 3400 na hak.To są ludzie nietykalni,nie można im nic prawnie zrobić,za szkody które robiąć odczuwa cały naród ! Taki gość jak Bogusław Liberadzki już dawno powinien być rozstrzelany za złe dla kolei i państwa polskiego decyzje a żyje w najlepsze bo jest "nietykalny",takich jak on konkwistadorów naszej wspaniałej kolei i jej zrujnowanego,a praktycznie nie istniejącego muzealnictwa jest w Polsce setki,a może i tysiące,niestety mogą Nam Pasjonatom Kolejnictwa śmiać się w twarz,bo liczy się tylko kasa !!!! Nie zostawili ani jednego Ty4 ze 132 sztuk,to czemu mają zostawić jedną ET40 z 60 SZTUK.....
14.10.2012 19:35 Offline KrzysiekLasVegas



«  Poprzednie zdjęcie:

Suka i blondynka.

Następne zdjęcie:  »

Klienci PKP Cargo?