Zaawansowane szukanie
 
 


«  Poprzednie zdjÄ™cie:

EU07-320

NastÄ™pne zdjÄ™cie:  »

SÅ‚owiniec




Autor:  Gość

EU07-087

 

Copyright autorzy zdjęć st43.pl . Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autora zabronione.

«  Poprzednie zdjÄ™cie:  

            

EU07-087
Komentarz: Siódemka z TLK Żuławy do Olsztyna Głównego przelatują przez most nad Regalicą.
Szczecin Regalica 12/05/12
Słowa kluczowe: EU07-087, TLK, Żuławy, Szczecin, Regalica, 05-2012, ICC, EU07, most, D29-351
Data: 12.05.2012 21:35
Wyświetleń: 1090
Pobrań: 0
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 222.1 KB
Dodał: Gość

Autor: Komentarz:
szymon21552
Użytkownik

Data: 10.04.2012
Komentarzy: 285
Pięknie

Pięknie ująłeś tę siódemkę. Mostowi przydała by się jakaś renowacja .
13.05.2012 09:29 Offline szymon21552 hanulaa11 at wp.pl
Muka
Gość
Szymon21552

Zwłaszcza torów...po obu torach ograniczenie do 30km/h
13.05.2012 09:41  
szymon21552
Użytkownik

Data: 10.04.2012
Komentarzy: 285
PNI

Jak PNI w Stargardzie zwalnia połowę pracowników to na naprawę tej linii trzeba poczekać aż Budimex zatrudni swoich. Trzeba wąskotorówkę dokończyć ;)
13.05.2012 10:30 Offline szymon21552 hanulaa11 at wp.pl
321Szczurek
Użytkownik

Data: 07.03.2012
Komentarzy: 23
Ograniczenie

Oj tu się nie zgodzę: Ograniczenie po Torze nr 1 (od strony Dąbia) - 30km/h, Ograniczenie na Torze nr 2 (widoczna na nim siódemka) 60km/h. Co nie zmienia faktu, że mostowi renowacja by się przydała. W pewnych sensie jest to trudne do wykonania, gdyż wiązało by to się albo z cholernie trudnymi do zrealizowania objazdami, albo sporymi opóźnieniami pociągów. Co tu wybrać??
13.05.2012 11:43 Offline 321Szczurek
szymon21552
Użytkownik

Data: 10.04.2012
Komentarzy: 285
@321Szczurek

Nie byłem w Szczecinie na szlaku ale czy nie byłoby możliwości np.: od Głównego do Dąbia puścić pociąg po jednym torze a drugi remontować? Takie coś widziałem w Skierniewicach.
13.05.2012 12:51 Offline szymon21552 hanulaa11 at wp.pl
Muka
Gość
Szymon21552

Raczej nie dałoby rady zrobić tak jak ty mówisz;/
Jedyne rozwiązanie to puszczanie pociągów przez łącznik Szczecin Dąbie-Szczecin Podjuchy.
W Podjuchach następowałaby zmiana czoła i do głównego. Co wiąże się z dużymi opóźnieniami..;/
Przepraszam Sławku za małą pomyłkę :-)
13.05.2012 13:11  
szymon21552
Użytkownik

Data: 10.04.2012
Komentarzy: 285
Szkoda

bo tej linii (zwłaszcza na przedstawionym odcinku) przydał by się jakiś remoncik. No ale raczej nikt nie chce dojeżdżać z Dąbia do Głównego zamiast 5 to 15 minut.
13.05.2012 15:54 Offline szymon21552 hanulaa11 at wp.pl
321Szczurek
Użytkownik

Data: 07.03.2012
Komentarzy: 23
@szymon21552

Przed narzuconymi ograniczeniami (tak na odcinku Dąbie - Główny jest ich więcej) na tym odcinku jechało się 14minut. Teraz można liczyć nawet 20. Powodem jest powyższe ograniczenie oraz na zdrojach z powodu "pęknięcia szyny" przy którym nic nikt nie robi.
Poza tym delikatnie mówiąc PLK się opieprza i na terenie całego Szczecina stawia cały czas ograniczenia, zamiast brać się do roboty.
13.05.2012 16:35 Offline 321Szczurek
szymon21552
Użytkownik

Data: 10.04.2012
Komentarzy: 285
A potem....

Jak już wcześniej wspomniałem PNI Stargard zwalnia wszystkich pracowników i póki Budimex nie zatrudni ''swoich'' to takie coś będzie występować. Ale i tak potem Ci wszyscy nic zrobią i Polska kolej zejdzie na psy. Zamiast 30 minut z Jastrowia do Piły będziemy jeździć 45 minut przez te ograniczenia.
13.05.2012 16:43 Offline szymon21552 hanulaa11 at wp.pl



«  Poprzednie zdjÄ™cie:

EU07-320

NastÄ™pne zdjÄ™cie:  »

SÅ‚owiniec