ET22 na Franowie. |
Komentarz: |
Zły los dopadł serię ET22. W całej Polsce, w ciągu kilku lat skasowana zostanie najprawdopodobniej około połowa tych pięknych lokomotyw. Obecnie "wyrok" padł definitywnie na kilkadziesiąt "byków", z powodu zapisu dotyczącego eksploatacji tych maszyn, który mówi o tym, iż po 32 latach użytkowania, bez przeprowadzenia naprawy głównej, elektrowóz tego typu musi zostać odstawiony. W Poznaniu Franowie stoi kilka sznurów gotowych do pocięcia elektrowozów, ich liczba na bieżąco aktualizuje się i będzie to następować co roku. Na razie są plany modernizacji 17 maszyn, z których kilka ujrzało już światło dzienne. Być może na szlakach tego nie widać, a kasowana zostaje w większości odstawiona od długiego czasu część maszyn, choć mamy takie "perełki jak ET22-500, czy 306, z marną ilością kilometrów na liczniku (nowe barwy PKP Cargo). Z każdym rokiem będzie tego przybywać.
Co ciekawe, kilka ET22 powyżej 32 lat jeździ po niedawnych rewizjach (wyjątki - 510,527,531). Na pierwszym planie stosunkowo młoda ET22-902, która oczekuje jakiejś naprawy. [23.02.2012]
Informacja w internecie krąży od ponad roku, jeszcze nigdy nie poruszana na tej galerii, więc przy okazji tego zdjęcia komunikuję. Bardziej znany jest tutaj temat masowej "rzezi" SU45. Trzeba zaznaczyć, że przewoźnicy prywatni nie mają takiego zapisu, ale utnę w tym momencie opis, by przedstawić temat obiektywnie... |
SÅ‚owa kluczowe: |
ET22, ET22-902, Poznań_Franowo, PKP_Cargo, 02-2012 |
Data: |
23.02.2012 21:14 |
Wyświetleń: |
1356 |
Pobrań: |
0 |
Ocena: |
4.00 (1 głosów) |
Wielkość pliku: |
518.7 KB |
Dodał: |
Luke |
|