Zaawansowane szukanie
 
 


«  Poprzednie zdjÄ™cie:

SU45 Ostbahn

NastÄ™pne zdjÄ™cie:  »

ST45-09




Autor:  PawelK

2 SU45

 

Copyright autorzy zdjęć st43.pl . Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autora zabronione.

«  Poprzednie zdjÄ™cie:  

            

2 SU45
Komentarz: 2012.01.24, SU45-246 (PKP Cargo) z pociągiem "Kolej Wielkopolskich" nr 77324 do Wolsztyna wyjeżdża z peronu 6 stacji Poznań Główny. Obok PRowska SU45-089 w oczekiwaniu na swój 77744 do Leszna. Jeszcze 2 lata temu SU45 stanowiły prawdziwą rzadkość na Poznaniu Gł.
Słowa kluczowe: SU45, SU45-246, SU45-089, PRy, Cargo, wielkopolskie, Poznań_Główny, 01-2012
Data: 24.01.2012 17:13
Wyświetleń: 1817
Pobrań: 2
Ocena: 5.00 (1 głosów)
Wielkość pliku: 310.0 KB
Dodał: PawelK

IPTC Info
Caption: SONY DSC
EXIF Info
Make: SONY
Model: DSLR-A700
Exposure time: 1/250
Aperture value: F/5.6
ISO speed: 400
Date created: 24.01.2012 10:20:40
Focal length: 50mm

Autor: Komentarz:
Piter
Użytkownik

Data: 25.03.2011
Komentarzy: 1564
089

A co ona ma na czole? Farba odpada czy jak?
24.01.2012 22:08 Offline Piter piotrchamczyk at wp.pl http://www.youtube.com/StudioP75
Mariusz
Administratror

Data: 03.07.2008
Komentarzy: 1533
Koleje Wielkopolskie

To bajzel na kołach.
Co to za kolej co nie ma ani taboru ani pracowników.
Tabor pożyczony, ludzie wynajęci, a dyrektor dzierżawiony czy jak?
Za niedługo ZTM będzie jeździł przy 7 peronie, to już w ogóle się ludziom pomiesza w głowach.
Szynobusy wielkopolskie u nas jeżdżą jako PRy, a tu na odwrót.
Czy ktoÅ› siÄ™ w tym rozeznaje?
Paweł, piszesz, że 2 lata temu były rzadkością, ale 22 lata temu było podstawą.
Wraca stare pod nowym szyldem. Czym jeszcze nas politycy zaskoczÄ…?
25.01.2012 09:43 Offline Mariusz
PawelK
Administratror

Data: 08.01.2011
Komentarzy: 163
Re: Koleje Wielkopolskie

Kolego Mariuszu. Koleje Wielkopolskie nie wynajmują już żadnych pracowników poza drużynami trakcyjnymi (i to nie w 100%). Spółka w odróżnieniu od innych, szkoli młody narybek który wkrótce (1-1,5 roku) wyprze z obsługi szynobusów emarytów PKPowskich. A co do taboru to w 95% spółka używa własnych pojazdów, a tylko ten jeden skład jest wynajmowany ze względu na kaprsy polityków związany z "uszczęśliwianiem pasażerów" pociągów planowych trakcją parową. Jeszcze w tym roku wagony zostaną zastąpione innymi, które właśnie spółka zakupiła, i czekają na modernizację. Póki co 4 szt. SA zostały przez Urząd Marszałkowski wynajęte do PR. KW nie ma nic z nimi obecnie wspólnego.
25.01.2012 14:52 Offline PawelK
Mariusz
Administratror

Data: 03.07.2008
Komentarzy: 1533
Tak czy owak

postępowanie UM jest poniżej pasa. Najpierw zakupiło szynobusy PRom by te woziły mieszkańców województwa, teraz gdy tworzy swój podmiot /nie wiadomo po co, bo przecież PRy są marszałkowskie/ zabiera pojazdy tym ostatnim stawiając je właściwie pod ścianą=mają upaść same z braku taboru.
Zapomniałeś jeszcze o wielkopolskich autobusach :)
Całe szczęście, że zlikwidowali 49 województw. Jeszcze 4 mogli by zlikwidować.
A tak z ciekawości, to już zdążyli wyszkolić konduktorów czy jak ich tam zwią? Czy nie ma nikogo prócz maszynisty w pociągu?
25.01.2012 17:33 Offline Mariusz
gonzor
Użytkownik

Data: 05.04.2011
Komentarzy: 296
?

@Mariusz
To napisz "petycję" do UM , że nie chcesz pociągów "pod parą".Tylko aby cię mikolstwo "nie zjadło" żywcem , że podnosisz rękę na Świętość" !

Poza tym UM nie zakupiło szynobusów dla PR-ów ( ani KW ) tylko dla transportu w regionie. A kto je użytkuje ( odpłatnie ) to już inna bajka. Grunt , że nie jeżdżą na samofinasujących [rotfl] się Irkach.
A jak myślisz kogo jrst obsługa konduktorska ? No pewnie , że KW - bo to nie pociąg towarowy !
25.01.2012 19:30 Offline gonzor
PawelK
Administratror

Data: 08.01.2011
Komentarzy: 163
Koduktorzy

Mariuszu - w jakich Ty czasach żyjesz. Obecnie wyszkolenie konduktora w CS Szkolenie i Doractwo we Wrocławiu trwa z wyrobieniem wszystkich papierów 3 tygodnie. Takie spółki jak KD, KW czy Arriva nie potrzebują kierowników pociągów, gdyż zgodnie z polskimi przepisami do obsługi pociągu złożonego z szynobusu wystarczy maszynista pełniący obowiązki kier. poc. (podobnie ja na towarowych) a w tym przypadku konduktor pełni tylko funkcje handlowe.

A co d PR to są Samorządów tylko dlatego że ktoś je kiedyś im wcisnął razem z całym inwentarzem. Tak naprawdę żaden z Marszałków nie ma wpływu na spółkę i jej poczynania nawet na terenie własnego województwa. PR robią co chcą, najlepszy tabor idzie na IRy a szary Kowalski dojeżdżający z Leszna lub Gniezna ma do dyspozycji niezmodernizowanego kibla zwykle w zmniejszonym zestawieniu (1 zamiast 2) do którego trudno wejść już od Pobiedzisk czy Czempinia. Dlatego się nie dziw że samorządy tworzą swoje spółki (są już KM, KW, KD, KŚ) lub zlecają obsługę linii np. Arrivie.

PR ma dobry tabor ale nie do go nigdy na linię do Krajenki. A Samorząd nie chce żeby najlepszy tabor zamiast ludzi w województwie hulał po całej Polsce.
25.01.2012 19:43 Offline PawelK
lyngby
Użytkownik

Data: 03.08.2009
Komentarzy: 360
troszkÄ™ z innej beczki

choć dotyczy tej foty. Czy fiaty dalej obsługują Leszno bo dziś rano w Poznaniu z bipą przyjechał byk???

Druga sprawa do PawlaK:
jakie wagony i ile zakupiło KW, na jaki kolor chcą je malować?
25.01.2012 20:09 Offline lyngby
Mariusz
Administratror

Data: 03.07.2008
Komentarzy: 1533
Odbiegliśmy od tematu

Nie chciałem wnikać w szczegóły.
Chodziło mi tylko o bajzel na torach. Jak ludziska mają pojąć czym jadą, jak tabor nie wyróżnia się, albo wręcz myli. W pociągu słychać, że tworzą nowe a g...jest dalej, bo te same pociągi, te same gęby, tylko biletów więcej trza kupować.
Co do szkoleń, to im krótsze, tym głupszy personel...przepraszam.
Przyznaję, że podróżując często po Wirtembergii rzadko widywałem w szynobusach kontrole, ale jak wpadli, to potrafili wyprowadzić w kajdankach. Na moje pytanie, co to za bandyta? "To złodziej, okradł naszą firmę, bo nie miał biletu".
Czyli lepiej nie będzie. teraz 2 spółki + prywaciarz, potem 18 spółek + prywaciarz.
Chyba za późno się urodziłem.
Najlepiej ma PLKa, im więcej przewoźników tym więcej zamówień i przelewów!
Może czas zmienić pracodawcę?
25.01.2012 20:39 Offline Mariusz
PawelK
Administratror

Data: 08.01.2011
Komentarzy: 163
Szkolenie

Długość szkolenia nie przekłada się ani na jego jakość ani inteligęcje szkolonego. Czasem można pracować 30 lat jako konduktor i być głupszym. A jeśli chodzi o bilety to na PR i KW obowiązuje wspólna taryfa REGIO i nie trzeba przy relacjach łączonych nabywać 2 biletów.
26.01.2012 07:36 Offline PawelK
Mariusz
Administratror

Data: 03.07.2008
Komentarzy: 1533
Banialuki piszesz.

Paweł, nie pie...głupot, bo zacznę rozumieć, że jak ktoś skończył studia to może jest głupszy od tego po zawodówce?
Nie mówimy tu o wyjątkach-negatywnych, ale o ogóle. Bo zacznę wątpić w co niektórych.
Całe życie szkolimy się i uczymy.
Wedle Ciebie w takim przypadku poco w ogóle kursy i szkolenia.
Takich wyszkolonych na Franowie mam okazję wysłuchiwać czasem.
Pociąg obrotny a on gada na co mi próba.
Kobita pyta o połączenie, a kondi odpowiada, że nie wie, a rozkład nie wie jak otworzyć.
Po to są szkolenia i szkoły, aby nie pracować 30 lat jako konduktor. Człowiek całe życie powinien podnosić swe kwalifikacje i piąć się po drabinie do sukcesu :)
Kiedyś przełożony powiedział mi, że dopóki się uczę, to on mi będzie to ułatwiał i pomagał, ale jak przestane podnosić swe kwalifikacje, to i na podwyżki nie mam co liczyć jakieś większe.
Także ucz się, boś młody jeszcze. Starym wygom damy już spokój.
30.01.2012 09:55 Offline Mariusz



«  Poprzednie zdjÄ™cie:

SU45 Ostbahn

NastÄ™pne zdjÄ™cie:  »

ST45-09