Zaawansowane szukanie
 
 


«  Poprzednie zdjęcie:

Stacja Krzyż wykolejona jednostka EN57-1358 .vol3.





Autor:  Grzegorz Klusek

Stacja Krzyż wykolejona jednostka EN57-1358 . vol2.

 

Copyright autorzy zdjęć st43.pl . Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autora zabronione.

«  Poprzednie zdjęcie:  

            

Stacja Krzyż wykolejona jednostka EN57-1358 . vol2.
Komentarz: ....
Słowa kluczowe: Wielkopolska, Krzyż, EN57, EN57-1358, Przewozy_Regionalne, Zima, D29-351, wykkr, PRy, 01-2012, wykolejenie
Data: 01.01.2012 15:18
Wyświetleń: 2056
Pobrań: 0
Ocena: 5.00 (1 głosów)
Wielkość pliku: 418.0 KB
Dodał: Grzegorz Klusek

IPTC Info
Copyright Notice:
EXIF Info
Make: FUJIFILM
Model: FinePix HS10 HS11
Exposure time: 1/52
Aperture value: F/3.2
ISO speed: 100
Date created: 01.01.2012 16:03:56
Focal length: 7.1mm

Autor: Komentarz:
Mariusz
Administratror

Data: 03.07.2008
Komentarzy: 1533
Wykolejenie

Jeśli jechał w perony, to ewidentne przełożenie rozjazdu pod wagonem silnikowym.
01.01.2012 16:50 Offline Mariusz
Piter
Użytkownik

Data: 25.03.2011
Komentarzy: 1564
re: wykolejenie

Czy jest możliwe przełożenie zwrotnicy przy jej zajętosci przy urządzeniach przekaźnikowych? O ile mi wiadomow takim przypadku nie da się tego zrobić, chyba, że była awaria kontroli zajętości na tym rozjeździe.
01.01.2012 18:13 Offline Piter piotrchamczyk at wp.pl http://www.youtube.com/StudioP75
Kris
Gość
re:wykolejenie

Prawdopodobną przyczyną wykolejenia było ukręcenie czopa skrętu.Takie info mam od kolegi który był Unimogiem na tym wykolejeniu.
02.01.2012 11:03  
Mariusz
Administratror

Data: 03.07.2008
Komentarzy: 1533
Piter

Awarie u nas coraz częściej się zdarzają niestety.
Dziś mało kto obserwuje przejeżdżające pociągi.
Ufamy urządzeniom, które są często wyeksploatowane i szabrowane przez złodziei, na dodatek zaczyna brakować wykwalifikowanego personelu. Nie ma kto usuwać usterek. Wszystko się sypie na kolei. Ile to ma wytrzymać? Sieć spada przy byle jakim podmuchu wiatru w dolinie Noteci. druty wiszą od 1990 roku nie wymieniane, a ile lat mają gwarancji? Piszę o linii 354. Tam się coś robi gdzie się narozrabia. przykre, ale prawdziwe. To samo jest z taborem. Stary i koniec.
Jeżdżę po szynach gdzie jest 100km/h a zaczynam bać się po przekroczeniu 60-tki.
Takie powiedzonko krąży wśród nas: jak zginąć to zgodnie z przepisami. A ja mówię: im wolniej tym bezpieczniej, gdy ktoś narzeka na ograniczenia.
02.01.2012 13:51 Offline Mariusz
Michal
Użytkownik

Data: 25.07.2011
Komentarzy: 481
re: re:wykolejenie

Pęknięcie trzpienia czopu skrętu to skutek nie przyczyna wykolejenia.
EDK750 przybył dziś z Łodzi i wstawił jednostkę na tor.
02.01.2012 23:11 Offline Michal miguelek.pl at gmail.com http://www.youtube.com/user/cludePL?feature=mhee
Copal
Administratror

Data: 13.03.2002
Komentarzy: 1173
Jak

można przełożyć rozjazd pod pociągiem przy przekaźnikowych urządzeniach i działającym systemie zabezpieczeń? Wybaczcie naiwność pytania ale nie jestem kolejarzem, a kwestia jest nurtująca. Bo wobec tego cały system jest do bani.
03.01.2012 19:52 Offline Copal http://www.st43.pl



«  Poprzednie zdjęcie:

Stacja Krzyż wykolejona jednostka EN57-1358 .vol3.