Zaawansowane szukanie
 
 


«  Poprzednie zdjÄ™cie:

ET22-1085 ET22-094

NastÄ™pne zdjÄ™cie:  »

ET22-1085




Autor:  Copal

ET22-885

 

Copyright autorzy zdjęć st43.pl . Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autora zabronione.

«  Poprzednie zdjÄ™cie:  

            

ET22-885
Komentarz: ET22-885 z pociągiem regio relacji Poznań - Kutno przejeżdża przez Poznań Antoninek. Poznań 02-04-2011
Słowa kluczowe: ET22, ET22-885, Poznań, Antoninek, PRy, 04-2011, D29-3
Data: 11.11.2011 19:56
Wyświetleń: 1540
Pobrań: 0
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 288.1 KB
Dodał: Copal

Autor: Komentarz:
korczian
Użytkownik

Data: 03.05.2011
Komentarzy: 252
Podobne

składy jako Regio mają kursować z Poznania do Szczecina zamiast EN57 od nowego SRJP. Doskwiera brak jednostek na prędkość 120km/h i więcej... :/
11.11.2011 20:22 Offline korczian

Użytkownik

Data: 13.09.2011
Komentarzy: 80
Moderna

Qrcze nie wiem czemu, ale wydaje mi się, że foty na liniach po modernie nie mają klimatu. Brakuje trawska na torach, rdzy, ogólnie rzecz biorąc lekkiego syfu i smrodku...broń boże nie mówię, że to źle, że modernizują szlaki....tylko tak jakoś sterylnie to wygląda
11.11.2011 23:42 Offline
korczian
Użytkownik

Data: 03.05.2011
Komentarzy: 252
@up

Ten tor najbliżej lewej krawędzi reprezentuje to co mówisz ;) Owszem, klimat spada, ale jest to przepiękne w innych kategoriach klimatu - techniki i postępu. Rzekłem! ;)
12.11.2011 00:14 Offline korczian
gonzor
Użytkownik

Data: 05.04.2011
Komentarzy: 296
@korczian

A po co Ci składy na 120 km/h gdy prędkość na linii spada do 70 km/h Kiekrz - Rokietnica i 90 km/h Rokietnica - Drawski Młyn. Jedyny odc. wzrostu to podg. Po D - P. Wola - km 9,0 - z 80 na 100 km/h
12.11.2011 19:49 Offline gonzor
gonzor
Użytkownik

Data: 05.04.2011
Komentarzy: 296
@korczain c.d.

Składy to powinny jeździć po E20 aby wykorzystać prędkość 120 km/h oraz do Gniezna/Inowrocławia
12.11.2011 19:52 Offline gonzor
korczian
Użytkownik

Data: 03.05.2011
Komentarzy: 252
@gonzor

To nie jest mój wymysł - takie informacje doszły do moich uszu. Wraz z nowym rozkładem mają się pojawić składy wagonowe z Vmax=120km/h tam, gdzie jest to możliwe. A na naprawdę dużym odcinku D29-351 jest taka prędkość.

Słyszałem kiedyś złośliwy komentarz, że w Poznaniu ważniejsze jest połączenie ze stolicą niż ze Szczecinem. Za to Szczecin chce dobrego połączenia z Poznaniem. Dlatego jest misz-masz w postaci takiej, że w szczecińskim obszarze PLK D29-351 jest naprawdę dobrze zadbana, a w obszarze poznańskim jest nieciekawie, a momentami tragicznie...
12.11.2011 20:13 Offline korczian
gonzor
Użytkownik

Data: 05.04.2011
Komentarzy: 296
@korczain

No bo jak był "syf" na terenie Pomorskiej DOKP , to na terenie Zachodniej DOKP było dobrze/bardzo dobrze. A teraz sytuacja się odwróciła.Jjest dobra lub bardzo dobra na terenie IZ Szczecin , natomiast powoli robi się "syf" na terenie IZ Poznań.
Dobrze by było gdyby PR zechciały jeździć poc. regio ( najlepiej przyspieszone ) na wagonach Az
12.11.2011 20:42 Offline gonzor
gonzor
Użytkownik

Data: 05.04.2011
Komentarzy: 296
!

A-ha ! Doszły mnie słuchy , że ma się zacząć remont części poznańskiej linii 351 jeszcze w tym roku. I to wcale nie z POIiŚ tylko w ramach NG aby nie zajechać linii jak 131 na odc. Bydgoszcz - Tczew
12.11.2011 20:46 Offline gonzor
korczian
Użytkownik

Data: 03.05.2011
Komentarzy: 252
A wiesz

może o zakresie tej NG? Czy już z dostosowaniem do Vmax=160km/h? Miło by było mieć szybkie połączenie z Poznaniem. ;) Nie pogardzę linkiem do informacji :)
12.11.2011 20:56 Offline korczian
gonzor
Użytkownik

Data: 05.04.2011
Komentarzy: 296
!

To wiadomość nieoficjalna . Właściwie to będzie ciągła wymiana podkładów , bo szyny to r.prod. 2005/6 rok. A opcja prędkości do 140 km/h.
12.11.2011 21:36 Offline gonzor
sasho33
Gość
!!!

O KU...A!
No to mnie PLK zaskoczyła. Brawo, brawo. Dzięki @gonzor za podanie tej informacji, traktuję Cię jako pewne źródło więc miejmy nadzieję, że za kilka miesięcy znów pojedziemy Poznań-Krzyż TLK w góra godzinę a nie 1:15.
15.11.2011 12:58  
gonzor
Użytkownik

Data: 05.04.2011
Komentarzy: 296
.

Myślę , że pierwsze "skróty" czasowe będą od 1.czerwca 2012. Następne z nowym r.j. czyli wgrudniu 2012.
15.11.2011 16:53 Offline gonzor
sasho33
Gość
!

Wypada tylko pochwalić PLK!
15.11.2011 20:07  
gonzor
Użytkownik

Data: 05.04.2011
Komentarzy: 296
@sasho33

A za co ? Za doprowadzenie linii do prawie ruiny ? I czekanie "miłosierne" na modernę z POIiŚ-iamktóra odwlekana jest co pięciolatkę. To raczej zasługa kilku osób bynajmniej nie z poznańskiej "derekcji" PLK.
15.11.2011 20:27 Offline gonzor
Copal
Administratror

Data: 13.03.2002
Komentarzy: 1173
@gonzor

Cieszy powolna zmiana nastawienia do istniejących linii i odejście od niedawnej polityki doprowadzania do technicznej degradacji. To co powinno być oczywiste pomału staje się normą, dotyczy D29-354, 203 (słynne sprężynki w Białej) czy 351 (to o czym piszesz) - naprawy zwrotnic w Czarnkowie itp. Zaszłości lat poprzednich nie cofniemy (oddawanie linii samorządom na złom), ale patrząc z boku na kolej wreszcie widzę drogowców to cieszy. Osobiście czekam jeszcze na czasy kiedy samorządy przejrzą na oczy i zaczną kupować mniej luksusowy małopojemny tani tabor do obsługi mniejszych potoków pasażerskich, w zamian tylko jednego z zamawianych pięknych klimatyzowanych długich kolorowych składów, z którymi mają problemy z efektywnym ich wykorzystaniem. O spójnej polityce transportowej narazie tylko można fantazjować. To takie przemyślenia z punktu widzenia patrzącego z boku.
15.11.2011 20:42 Offline Copal http://www.st43.pl
gonzor
Użytkownik

Data: 05.04.2011
Komentarzy: 296
@Copal

napisał : ..." patrząc z bokuna kolej wreszcie widzę drogowców ... "
Kolego - drogowców to wycięli na kolei na początku XXI w.Z takiej Sekcji Drogowej w Szamotułach , która istniała do 2000 roku i zatrudniała ze 150 osób , obecnie w ISE Kiekrz ( biorąc pod uwagę linię 351 ) pracuje w drodze 20 - 30 osób.
No chyba , że uważasz za nich ( drogowców ) firmy pracujące na torach.
Ale to wszystko mało - po 10 letniej zapaści.
15.11.2011 21:43 Offline gonzor
sasho33
Gość
@gonzor

Nie - za opamiętanie się wreszcie i pochwała tylko do tych kilku osób które o tym zadecydowały, bo leśne dziadki będące w znacznej większości w IZ gdzie panuje samozadowolenie pewnie zbijaliby dalej bąki i popijali kawki lub coś innego.
15.11.2011 21:49  
sasho33
Gość
@gonzor

A przy okazji pytanie: czy coś wiadomo co do terminu rozpoczęcia robót (coś bliżej niż "jeszcze w tym roku")?
15.11.2011 21:52  
gonzor
Użytkownik

Data: 05.04.2011
Komentarzy: 296
!

Podobno w najbliższy poniedziałek (21.listopada br. ). Ale może się opóźnić bo torpolowski SUM stoi jeszcze w Murowanej Goślinie
16.11.2011 14:14 Offline gonzor
sasho33
Gość
prośba

No to z grubej rury widzę. Jeszcze jedno pytanie: czy jak będzie wykaz kolejno naprawianych szlaków (harmonogram robót), to jesteś w stanie to podesłać? Chodzi o coś takiego, jak wrzucał @tasek na SSC: http://imageshack.us/photo/my-images/543/scan0019hf.jpg/
16.11.2011 15:32  



«  Poprzednie zdjÄ™cie:

ET22-1085 ET22-094

NastÄ™pne zdjÄ™cie:  »

ET22-1085