ET22-946 |
Komentarz: |
Niebieski "byk" ze składem węglarek ze złomem jedzie szlakiem Kotomierz-Maksymilianowo. Obok widoczne wyremontowane torowisko. Jeszcze niedawno, podczas wcześniejszych wypadów nawierzchnia straszyła rażącym brakiem śrub, mocowań, zniszczonymi drewnianymi podkładami. Obecne wszystko łącznie z podsypką nowe, a podkłady zastąpione betonowymi. Remont nawierzchni szlaków to wg mnie obecnie najważniejsza praca PLK. Wielu zapędza się z myślą o Kolejach Dużych Prędkości, czy modernizacji linii na powyżej 160km/h, gdy większość linii popada w ruinę. Remontowana część linii D29-131 Maksymilianowo-Tczew to przywrócenie prędkości szlakowej 120km/h z miejscowymi ograniczeniami. Wcześniej szlakowa wynosiła na bardzo dużym odcinku 40km/h. Czas jazdy z Bydgoszczy do Tczewa skróci się z 2,5h do godziny i dwunastu minut. Wszystko to stosunkowo niewielkim nakładem pieniężnym.
Szczegóły: http://www.rynek-kolejowy.pl/28376/Z_Bydgoszczy_do_Tczewa_w_72_minuty.htm [5.11.2011] |
SÅ‚owa kluczowe: |
ET22, ET22-946, PKP_Cargo, D29-131, Maksymilianowo, 11-2011 |
Data: |
05.11.2011 19:18 |
Wyświetleń: |
1313 |
Pobrań: |
0 |
Ocena: |
0.00 (0 głosów) |
Wielkość pliku: |
554.1 KB |
Dodał: |
Luke |
|