Zaawansowane szukanie
 
 


«  Poprzednie zdjÄ™cie:

EU07-153

NastÄ™pne zdjÄ™cie:  »

EU07-119




Autor:  Grzegorz Klusek

EU07-440

 

Copyright autorzy zdjęć st43.pl . Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autora zabronione.

«  Poprzednie zdjÄ™cie:  

            

EU07-440
Komentarz: 31.10.2011. Drawski Młyn. EU07-440 z pociągiem Tlk do Szczecina. Mknie z duża prędkością w jesiennej scenerii.
Słowa kluczowe: Wielkopolska, Drawski_Młyn, EU07, EU07-440, Tlk, Inter_City, Jesień, D29-351, 10-2011
Data: 31.10.2011 19:21
Wyświetleń: 1055
Pobrań: 0
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 366.8 KB
Dodał: Grzegorz Klusek

IPTC Info
Copyright Notice:
EXIF Info
Make: FUJIFILM
Model: FinePix HS10 HS11
Exposure time: 1/110
Aperture value: F/4
ISO speed: 200
Date created: 31.10.2011 18:51:44
Focal length: 17.5mm

Autor: Komentarz:
sasho33
Gość
prędkość

Czy taką dużą? 100 km/h. Od grudnia już tylko 90.
02.11.2011 19:47  
korczian
Użytkownik

Data: 03.05.2011
Komentarzy: 252
Znowu

zmniejszają maksymalną? Nie, przecież tak nie można... :/ Ale to chyba w tamtej okolicy są jeszcze tory stykowe. Przynajmniej tak mi się zdawało, jak jechałem Chrobrym - ten charakterystyczny stukot.
02.11.2011 20:44 Offline korczian
sasho33
Gość
prędkość

Nie nie. Stukot jest w km 26,2-27,6 (Madera) i tam jest "od zawsze" WOS 60-tka. Zmniejszają szlakową w km 12-18 (z 80 na 70 choć i tak teraz jeżdżą 60-70 z powodu budowy wiaduktu) i dalej 18-80 (ze 100 na 90).Wzrasta natomiast szlakowa na remontowanym obecnie odcinku km 3-12 z 80 do 100 km/h.

Gwoli przypomnienia rok temu tez polecieli na całym Poznań-Krzyż o 20 w dół.
03.11.2011 22:42  
Mariusz
Administratror

Data: 03.07.2008
Komentarzy: 1533
Perspektywa

Przypomina mi to działania pewnej sekcji drogowej wiele lat temu. Miała odbyć się naprawa główna toru, więc drogowcy z roku na rok z dużym zawzięciem zmniejszali prędkość drogową, choć tam wiele pociągów nie jeździło. Doszli bodajże do 50-tki gdy dowiedzieli się, że plany w łeb wzięło i remontu kapitalnego nie będzie. I tak zostało na wiele lat. Aż znalazł się odważny i nagle bez remontu podniesiono prędkość na 80.
Cuda panie, cuda mówiliśmy dzieją się na PKP.
Tu też w perspektywie ma być wielka inwestycja przecież tory w dobrym stanie nie wypada remontować! Za mały skok prędkości by był po remoncie :)
Tory na Krzyż z Poznania i tak są autostradą w porównaniu torów na Piłę. Jak mijamy Kiekrz pociągami towarowymi, to żartem mówimy, że wjeżdżamy na autostradę :)
04.11.2011 11:00 Offline Mariusz



«  Poprzednie zdjÄ™cie:

EU07-153

NastÄ™pne zdjÄ™cie:  »

EU07-119