NIC NIE WYKADROWANO. TAK JEST W RZECZYWISTOSCI. OGLĄDAŁEM TO DZIEŃ WCZEŚNIEJ TYLE, ŻE z SA103-008.
06.09.2011 14:46
headder
Użytkownik
Data: 13.09.2010 Komentarzy: 220
magi72
Mam pytanie. Czemu zawsze Drogi Magazynierze piszesz z włączonym capsem? :D
06.09.2011 17:27
eReN
Użytkownik
Data: 07.03.2010 Komentarzy: 1195
Copal
Nic nie wykadrowałem a więc zdjęcie które wskazałeś jest już historyczne ;-).
W czasie wakacyjnych kursów na tej linii można było spotkać w przeważającej ilości SA103, czasem SA109 i SA136. Nie wiem jak z SA110, ale ja ich tam już w te wakacje nie widziałem.
06.09.2011 19:07
korczian
Użytkownik
Data: 03.05.2011 Komentarzy: 252
Odnośnie SA110...
Jeżdżą bardzo rzadko - praktycznie nie idzie już ich spotkać, bo do końca roku (z powodu kończących się ważności rewizji i stanu technicznego) mają być zezłomowane wszystkie SA110 i SA112 (doczepiane człony). Szkoda, bo były naprawdę dobre - zwłaszcza ostatnie dwie zimy pokazały ich przydatność.
Jeżeli wyjeżdżają, to jedynie w przypadku krytycznego niedoboru SA136, 103 i 109.
Dzisiaj widziałem jednego w Dąbiu - przyjechał jako pociąg z Kołobrzegu mając na haku doczepionego SA103-009.
06.09.2011 19:54
Mariusz
Administratror
Data: 03.07.2008 Komentarzy: 1533
SA110
Nie zostawią sobie na pamiątkę jednego jako pojazd historyczno-muzealny?
06.09.2011 20:48
korczian
Użytkownik
Data: 03.05.2011 Komentarzy: 252
@Mariusz
Podobno jeden zestaw ma być zachowany jako eksponat historyczno-muzealny. Pod warunkiem, że się nie rozmyślą...
06.09.2011 22:50
eReN
Użytkownik
Data: 07.03.2010 Komentarzy: 1195
SA110
Na dzień dzisiejszy wiadomo że jeden ma być jeżdżący dla celów turystycznych, ale oby nie było tak jak z "jeżdżącym" Ganzem... :/
Szkoda bo mogłyby jeszcze jakiś czas pojeździć.
Szczególnie przydałby się jeden na obsługę połączeń Piła-Wałcz od czerwca 2012.
07.09.2011 00:55
korczian
Użytkownik
Data: 03.05.2011 Komentarzy: 252
@eReN
Naprawdę mnie zastanawia, jak zapas szynobusów które ma Zachodniopomorskie (12x SA136 + SA109 + 3x SA103) wystarczą na obsługę wszystkich połączeń. Obiegi się zwiększają, przybywa nowych tras, a szynobusów za dużo nie ma. Wystarczy, że kilka zaliczy stłuczki/wypadki/awarie, i cyrk w postaci KKA i odwołanych pociągów gwarantowany (bo na wagonowe zaszynobusy to raczej nie ma co liczyć). A jak KKA by wyglądało, gdyby zima była taka jak dwie ostatnie? Bez komentarza... :|
A ciągle są plany, by otworzyć ponownie połączenie Stargard - Pyrzyce (a co odważniejsi mówią nawet o Lipianach)... Chyba bez dodatkowych zakupów się nie obejdzie. A nie tylko spalinówki, ale i elektryki są potrzebne... :/
07.09.2011 11:11
eReN
Użytkownik
Data: 07.03.2010 Komentarzy: 1195
Zachodniopomorskie
Stad nasuwa się pytanie czy nie ma już ratunku dla SA110 które przecież spisywały się dość dobrze.
Póki co uziemione dwa smerfy powodują troszkę zamieszania, ale miejmy nadzieję że w miare szybko je usprawnią.
Nadal pozostaje pytanie czy znajdzie się szynobus dla Wałcza na obiegi Piła-Wałcz-Piła.
O składach wagonowych to chyba rzeczywiście można pomarzyć, ale nigdy nic nie wiadomo. Zawsze mozna wynając co w tym przypadku akurat nie jest zbyt ekonomiczne, ale ostatnie miesiące pokazały że trudno przewidzieć co się wydarzy. Jak to zwykli mawiać nasi sojusznicy Pożywim Uwidim..