Zaawansowane szukanie
 
 


«  Poprzednie zdjÄ™cie:

VT646 w Gryficach

NastÄ™pne zdjÄ™cie:  »

3 x VT646




Autor:  Michal

Sonderzug Berlin - Berlin

 

Copyright autorzy zdjęć st43.pl . Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autora zabronione.

«  Poprzednie zdjÄ™cie:  

            

Sonderzug Berlin - Berlin
Komentarz: 26.08.2011; Pociąg specjalny z Berlina do Berlina przez Gorzów i Międzyrzecz wjeżdża na stację Bogdaniec.
Skład jest złożony z trzech szynobusów VT646 wyprodukowanych przez konsorcjum firm Bombardier, ADtranz oraz Stadler w roku 2000. Pomimo wieku prezentują się bardzo ładnie. Już od nowego rozkładu jazdy (w grudniu b.r.) będziemy mogli przejechać się takim składem na trasie Berlin - Gorzów - Berlin. Prezentowane trzy jednostki zostały zaadaptowane (SHP, radiostop, światła i naklejki przy hamulcu bezpieczeństwa, książka pociągu etc.) do polskich wymogów i tym samym otrzymały dopuszczenie do eksploatacji na polskich torach przez UTK. Połączenia będą obsługiwane dla DB Regio przez Arriva RP.
Pierwsze dwa szynobusy były przeznaczone dla niemieckich turystów, którzy wcześniej wykupili bilet na przejazd w cenie 49 euro. Trzeci szynobus zarezerwowany był dla VIPów czyli Ministra Infrastruktury i Rolnictwa dla landu Brandenburgia Jörg Vogelsänger, Marszałka Województwa Lubuskiego Macieja Szypułę, pełnomocnika Deutsche Bahn AG (SA) dla landu Brandenburgia dr Joachim Trettin, Dyrektora Arriva w Polsce Damiana Grabowskiego oraz pozostałych przedstawicieli landu Brandeburgia i województwa lubuskiego.
Jako ciekawostkę można podać iż szynobusy silniki spalinowe mają w środkowej części, które w razie potrzeby można odłączyć od pozostałych części składu. Pojemność każdego szynobusu to 108 osób. Podobne (lecz nie te same) szynobusy jeżdżą z Niemiec do Świnoujścia.
SÅ‚owa kluczowe: Sonderzug, Bogdaniec, lubuskie, VT646, VT646-028, VT646-029, VT646-30, szynobus, ostbahn, D29-203, 08-2011, Arriva, pociag_specjalny, ostbahn, DB_Regio
Data: 27.08.2011 11:16
Wyświetleń: 1907
Pobrań: 0
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 127.0 KB
Dodał: Michal

Autor: Komentarz:
Copal
Administratror

Data: 13.03.2002
Komentarzy: 1173
Człon środkowy

W razie potrzeby wymienia się też bardzo łatwo człon środkowy na taki z napędem elektrycznym - modułowość tej konstrukcji i łatwość przeróbek miała być jego zasadniczą zaletą. Jednak rynek pokazał, że kupuje się tabor dedykowany do konkretnych linii lub połączeń tak aby ograniczać czas na jego modyfikacje w trakcie eksploatacji. Świetny pomysł nie zyskał wielu naśladowców wśród współczesnych producentów taboru
27.08.2011 16:48 Offline Copal http://www.st43.pl
Grzegorz Klusek
Użytkownik

Data: 11.03.2010
Komentarzy: 195
...

Słyszałem że Arriva chce przejąć przewozy pasażerskie w lubuskim - czy ktoś coś na ten temat słyszał?
27.08.2011 17:26 Offline Grzegorz Klusek klusekgrzegorz at o2.pl
Mariusz
Administratror

Data: 03.07.2008
Komentarzy: 1533
...

Gdzie słyszałeś?
27.08.2011 17:35 Online Mariusz
Grzegorz Klusek
Użytkownik

Data: 11.03.2010
Komentarzy: 195
...

Do pracy do Gorzowa jeżdżę, siedziało dwóch ważniaków w garniturach i poruszali ten temat.
28.08.2011 10:22 Offline Grzegorz Klusek klusekgrzegorz at o2.pl
Mariusz
Administratror

Data: 03.07.2008
Komentarzy: 1533
Przewozy

Ja znowu widziałem materiały z których jasno wynika, że DB Regio ze swoimi RE ma jeździć aż po Piłę, jak tylko znajdą się dofinansowania. My jakoś 67% oni 33%
28.08.2011 18:10 Online Mariusz
dirk84
Użytkownik

Data: 06.04.2011
Komentarzy: 110
PR vs DB

Nic dziwnego, PR wykańcza się na całej linii z całą konsekwencją, a DB będą wozić pasażerów na swoich "dawnych" ziemiach. Może i do Zamojszczyzny dotrą...
28.08.2011 22:14 Offline dirk84



«  Poprzednie zdjÄ™cie:

VT646 w Gryficach

NastÄ™pne zdjÄ™cie:  »

3 x VT646