Zaawansowane szukanie
 
 


«  Poprzednie zdjÄ™cie:

ED72-020

NastÄ™pne zdjÄ™cie:  »

ED72-007




Autor:  Copal

ED72A-004

 

Copyright autorzy zdjęć st43.pl . Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autora zabronione.

«  Poprzednie zdjÄ™cie:  

            

ED72A-004
Komentarz: Pierwszy zmodernizowany przez ZNTK Mińsk Mazowiecki dla PR w Kielcach ED72 na stacji Kielce - Autor zdjęcia Bartosz Górnicki.
Kielce 14-08-2011
Słowa kluczowe: Kielce, 08-2011, ED72A, ED72A-004, PRy, Górnicki
Data: 15.08.2011 21:06
Wyświetleń: 4740
Pobrań: 1
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 148.4 KB
Dodał: Copal
EXIF Info
Make: EASTMAN KODAK COMPANY
Model: KODAK EASYSHARE C913 DIGITAL CAMERA
Exposure time: 1/1000
Aperture value: F/4.8
ISO speed: 64
Date created: 14.08.2011 16:09:31
Focal length: 6mm

Autor: Komentarz:
korczian
Użytkownik

Data: 03.05.2011
Komentarzy: 252
WOW!

Niemożliwe, co można było zrobić z EDka. Jestem naprawdę pod wrażeniem - jednostka wygląda nowocześniej, po A w nazwie wnioskuję, że wymienione silniki... Ciekawe, jak sprawuje się w ruchu.
15.08.2011 21:13 Offline korczian
Copal
Administratror

Data: 13.03.2002
Komentarzy: 1173
A wyglądał tak ....

http://www.st43.pl/4galery/details.php?image_id=660
15.08.2011 21:14 Offline Copal http://www.st43.pl
korczian
Użytkownik

Data: 03.05.2011
Komentarzy: 252
Cóż...

Nie ma co porównywać... Gdyby wszystkie EDki dostały taką szansę, jak 004...
15.08.2011 21:27 Offline korczian
Mariusz
Administratror

Data: 03.07.2008
Komentarzy: 1533
Gust

Dla mnie totalne dno, jeśli chodzi o jej wygląd.
Jak ucięty baleron.
15.08.2011 21:36 Offline Mariusz
korczian
Użytkownik

Data: 03.05.2011
Komentarzy: 252
Osobiście...

Wolałbym go w malowaniu Zachodniopomorskiego (nie linczować ;), albo malowania PR.

Mnie zastanawiają czoła niemal każdej zmodernizowanej w ostatnim czasie EN57 itp. Wszystkie robione na jedno kopyto - duża szyba, czoło pod kątem... Różne jest tylko umieszczenie wyświetlacza.

Mariuszu - a jak ci się widzą EN57 po modernach? W końcu tak samo zrobione :)
15.08.2011 21:44 Offline korczian
Luke
Użytkownik

Data: 11.09.2010
Komentarzy: 143
...

ED72 - najlepsza do czasów końca pierwszej dekady XXI wieku polska jednostka, o dobrym komforcie w przestrzeni pasażerskiej, przyspieszeniu większym, niż EN57, odróżniająca się kiedyś malowaniem jako znak wyższego komfortu, 1 klasa z wygodnymi fotelami lotniczymi, druga niczego sobie, została zamieniowa i zrównana z całą jednostajną modernizacją EN57/EN71/EW60 charakteryzująca się "miejskoautobusowym" plastikiem obitym delikatną warstwą materiału. Na plus tylko zmiana rodzaju napędu.
15.08.2011 21:51 Offline Luke
Mariusz
Administratror

Data: 03.07.2008
Komentarzy: 1533
Gust

Wszystkie te tzw sedesy do...tam gdzie ich miejsce.
Może z racji wieku i przyzwyczajeń wolę kanciaki.
Tak samo z kolorami, wraca szarość. Kamienice nam malują w ciepłe pastelowe kolory, a wagony, kabiny, dworce znowu jakieś szare, choćby zmodernizowany Terespol.
Może brudu nie widać wtedy?
15.08.2011 22:05 Offline Mariusz
Emillex
Gość
...

15.08.2011 - być może debiut liniowy - zadania zaplanowane do realizacji:
- REGIO 23141 Kielce 6:02 - Kraków Gł. 8:10 zrealizowane
- REGIO 32144 Kraków Gł. 14:42 - Kielce 16:50 zrealizowane
- REGIO 23149 Kielce 18:16 - Kraków Gł. 20:27 defekt pod Kielcami, podmiana jednostki, pociąg opóźniony 25 min
Czyli powtórka z łódzkiego ;) Długo sobie pojeździł.
16.08.2011 01:58  
Copal
Administratror

Data: 13.03.2002
Komentarzy: 1173
@ Emillex

Odnosze wrażenie, że są granice wdrażania postepu technicznego w pojazdach, tak tych na szynach jak i kołowych. Pakowanie elektroniki - w wiekszości azjatyckiej - bez potrzeby i właściwie bez opamietania daje takie oto efekty. Dla jasności - nie jestep przeciwnikiem postępu technicznego ale widze dla niego pewne granice.
16.08.2011 08:50 Offline Copal http://www.st43.pl
Mariusz
Administratror

Data: 03.07.2008
Komentarzy: 1533
Postęp

Tak mnie się wydaje, że gdzieś trzeba sprzedać te różne nowinki techniczne i tzw. postęp techniczny to też jakaś moda.
Tak jak piszesz, kiedyś by naprawić auto, wystarczyło mieć kabelki, sznurek, młotek ... a teraz ? Komputery w stacji diagnostycznej.
16.08.2011 10:36 Offline Mariusz
Michal
Użytkownik

Data: 25.07.2011
Komentarzy: 481
@Copal

Zaintrygowałeś mnie tym wywodem. O jakim efekcie napisałeś? Napisałeś tak ogólnie o samochodach i pociągach i elektronice z Azji, że nie wiem do czego to przykleić.
Tak gwoli ścisłości - nie jest to żaden złośliwy post tylko nie rozumiem co dokładnie chciałeś przekazać. Nie lubię jak ktoś uogólnia bez przedstawienia rzeczowych argumentów.

Wg mnie kolorystycznie to skład mógłbyś lepiej dobrany. Już lepiej jakby drzwi i obwódka wokół przedniej szyby też była czarna.
Miałem przyjemność przejechania się takim składem niestety tylko raz i pamiętam przedział klasy pierwszej. Bardzo wygodny i zaryzykowałbym określenie komfortowy. Czy został utrzymany standard wnętrza czy dokonano w nim tzw. downgrad'u?
16.08.2011 12:46 Offline Michal miguelek.pl at gmail.com http://www.youtube.com/user/cludePL?feature=mhee
Copal
Administratror

Data: 13.03.2002
Komentarzy: 1173
@ Michał

Podam ci przykład doskonale mi znany z rynku motoryzacyjnego. Kupiono ciężarówkę nową od dealera. Wywrotka. Przez okres gwarancji nowy właściciel borykał się z awariami 11 sterowników elektronicznych - 11 sztuk jakiś elektronicznych płytek. Po okresie gwarancji przy pomocy mechanika serwisowego wyrzucono z auta 10 z tych 11 sterowników - przeprogramowano główny komputer auta i teraz auto jeździ bezawaryjnie przy czym nie straciło nic ze swoich właściwości. Po co zatem była potrzebna ta elektronika? Po co montowano do aut osobowych po roku 90 następne czujniki analizatory komputery do dopracowanych silników? Sadze wręcz jestem przekonany o tym tym samym sposobem wiąże sie klienta z producentem taboru kolejowego, bo chyba tylko to ma na celu szpikowanie pojazdów elektronikom. Już dawno przekonaliśmy się że żadnych oszczędności nie przynosi to użytkownikowi sprzętu (to widze po swoich autach) i znów jestem przekonany wręcz pewien, że użytkownikom taboru kolejowego rownież nie. Przykładem jest słynne unieruchamianie szynobusów przy pełnej toalecie.
Jetem przeciwny takiemu postępowi który marnotrawi energie - rope węgiel - na wyprodukowanie rzeczy które potem przy pomocy natępnej porcji energii trzeba utylizować. W ogólnym bilansie ponosimy na tym straty, nawet jeśli zyskujemy na zatrudnieniu pracujących przy tym ludzi. A efekty wprowadzenia takich modernizacji są prawie żadne. Dokładnie takie same tendencje są w sprzęcie RTV i AGD. Ale chetnie przyjmuje np. wymiane starych silników na kołomny w ST44. I taki sens ma moja poprzednia wypowiedź.
16.08.2011 13:10 Offline Copal http://www.st43.pl



«  Poprzednie zdjÄ™cie:

ED72-020

NastÄ™pne zdjÄ™cie:  »

ED72-007