Zaawansowane szukanie
 
 


«  Poprzednie zdjÄ™cie:

EU44-009

NastÄ™pne zdjÄ™cie:  »

EU44-001




Autor:  Gość

5 370 002 (EU44-002)

 

Copyright autorzy zdjęć st43.pl . Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autora zabronione.

«  Poprzednie zdjÄ™cie:  

            

5 370 002 (EU44-002)
Komentarz: "Husarz" mija most na Odrze wjeżdżając na stację graniczną Oderbrücke - 4km od Frankfurtu(Oder). Prowadzi pociąg BWE Nr EC44 25-06-2011
Słowa kluczowe: Husarz, Taurus, 5_370_002, EU44-002, Frankfurt(Oder), Oderbrücke, D29-3, RB91(D29_niemieckie), BWE, PKP_Intercity, ES64U4, ICC, Husarz, 06-2011
Data: 24.07.2011 17:58
Wyświetleń: 2136
Pobrań: 1
Ocena: 5.00 (2 głosów)
Wielkość pliku: 245.8 KB
Dodał: Gość
EXIF Info
Make: Canon
Model: Canon EOS 500D
Exposure time: 1/500
Aperture value: F/6.7
ISO speed: 100
Date created: 23.06.2011 14:25:26
Focal length: 39mm

Autor: Komentarz:
Piter
Użytkownik

Data: 25.03.2011
Komentarzy: 1564
Sieć

Jakie napięcie jest w sieci trakcyjnej w tym miejscu?
Swoją drogą nowoczesność w całym kadrze. Pięknie.
24.07.2011 21:21 Offline Piter piotrchamczyk at wp.pl http://www.youtube.com/StudioP75
Mariusz
Administratror

Data: 03.07.2008
Komentarzy: 1533
Napięcie

Zmiana zasilania jest na stacji Oderbrücke, więc tu powinno być nasze napięcie, no i nasze byczki tu wjeżdżają.
25.07.2011 10:07 Offline Mariusz
Alf
Gość
..

Na moscie jest napiecie 3kV a za jakieś 1500m jest strefa zmiany napięcia na 15kV... jak ktoś jechał BWE to jest w tej strefie przymusowy postój około 5 min.
25.07.2011 19:26  
Mariusz
Administratror

Data: 03.07.2008
Komentarzy: 1533
Postój

Ile razy jeździłem, to nigdy tam nie było postoju, ale wtedy nie jeździły Taurusy. Czyżby jakieś szczególne wymagania miały?
26.07.2011 10:16 Offline Mariusz
Alf
Gość
..

Dość często jezdżę BWE i nie zdarzyło mi się, by nie było postoju na Oderbrucke... obojętnie w jakim kierunku odbywa się jazda
26.07.2011 19:05  
Mariusz
Administratror

Data: 03.07.2008
Komentarzy: 1533
I już wszystko jasne

Polski maszynista prowadzi pociąg do stacji Oderbrücke. Stacja ta jest typową stacją z dwoma systemami zasilania przedzielonymi sekcją neutralną (brak zasilania). Procedura zmiany systemu w obu kierunkach odbywa się w ten sam sposób. Na stacji są odpowiednie wskaźniki, dzięki którym maszynista widzi, do którego miejsca może dojechać na bieżącym systemie.
Dojeżdżając do wskaźnika który oznacza początek odcinka izolowanego bez napięcia, opuszcza patyki. Na wybiegu przejeżdża odcinek izolowany i z opuszczonymi patykami wjeżdża pod sieć z nowym systemem zasilania.
W tym momencie zamienia się miejscami z kolegą zza granicy, idzie do maszynowni przełączyć kurki od patyków i AFAIR systemu SHP/CA / LZB/PZB. Po zajęciu miejsca maszynisty loguje się do kompa i wprowadza dane pociągu, po czym przeprowadza uruchamianie lokomotywy, a następnie rusza. Cała procedura zajmuje około 3 minuty.

Specjalne podziękowania dla Kolegi Krzysztofa Waszkiewicza za wyjaśnienie tajemniczego postoju.
26.07.2011 21:13 Offline Mariusz
Alf
Gość
..

Taka ciekawostka....
Niemieckie loki które przyprowadziły pociągi "na polską stronę" są ściągane lokomotywą spalinową i po manewrach podpinają sie do pociagów z Polski lub wracają luzem do Frankfurtu(Oder)
27.07.2011 20:13  
Mariusz
Administratror

Data: 03.07.2008
Komentarzy: 1533
System

Tak, loki na jeden system zasilania wjeżdżają na stację i opuszczają patyki i rozbiegiem dojeżdżają pod obcy system zasilania. Odczepiane są i przestawiane manewrówkami na powrót pod swoją sieć. Tak jest też z naszymi bykami.
28.07.2011 11:41 Offline Mariusz



«  Poprzednie zdjÄ™cie:

EU44-009

NastÄ™pne zdjÄ™cie:  »

EU44-001