Zaawansowane szukanie
 
 


«  Poprzednie zdjÄ™cie:

Ostatni Doker 2009

NastÄ™pne zdjÄ™cie:  »

EU07-1507




Autor:  Jakub Michaluk

EU07A-495

 

Copyright autorzy zdjęć st43.pl . Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autora zabronione.

«  Poprzednie zdjÄ™cie:  

            

EU07A-495
Komentarz: 05.07.2011r | Rogoźno Wielkopolskie | Zmodernizowana w Oleśnicy EU07 PKP IC wraca z testów do Poznania.
Słowa kluczowe: EU07A, EU07A-495, PKP, Rogoźno_Wielkopolskie, D29-354, 07-2011, ICC, Rogoźno
Data: 05.07.2011 14:20
Wyświetleń: 2774
Pobrań: 2
Ocena: 5.00 (2 głosów)
Wielkość pliku: 604.2 KB
Dodał: Jakub Michaluk
EXIF Info
Make: FUJIFILM
Model: FinePix S1500
Exposure time: 1/200
Aperture value: F/6.4
ISO speed: 100
Date created: 05.07.2011 13:33:45
Focal length: 28.7mm

Autor: Komentarz:
korczian
Użytkownik

Data: 03.05.2011
Komentarzy: 252
Hmm...

Rozumiem, iż dodatkowa litera A na czole oznacza silniki asynchroniczne? Jaki jest ogólnie stopień modernizacji (po za tym, co widać na zdjęciu)?
05.07.2011 17:12 Offline korczian
Jakub Michaluk
Użytkownik

Data: 01.04.2010
Komentarzy: 262
@korczanin

Tak myślę, że to A oznacza właśnie silniki asynchroniczne, ale pewien na sto procent nie jestem. Jaki jest stopień modernizacji poza tym co widać na zdjęciu ? Niestety nie wiem.
Pewnie jeszcze pulpit maszynisty został zmodernizowany. Zrobiłem kilka zdjęć na szybko, bo musiałem wracać...
05.07.2011 18:16 Offline Jakub Michaluk http://www.flickr.com/photos/102991843@N04/
Luke
Użytkownik

Data: 11.09.2010
Komentarzy: 143
...

Teraz do pieca dowaliłeś ! Siódemka ma sterowanie elektroniczne + silniki asynchroniczne, co za tym idzie modernizacja kabiny maszynisty (w środku w kabinie prawie jak w taurusie).
05.07.2011 20:02 Offline Luke
Copal
Administratror

Data: 13.03.2002
Komentarzy: 1173
modernizacja

Modernizacji poddano: kabinę maszynisty (w tym instalacja klimatyzacji), silniki, pulpit wraz z oknami bocznymi i nowym wyłożeniem ścian, odbierak prądu oraz system sterowania lokomotywy. Oprócz tego zabudowano system GPS do monitorowania lokomotywy.
Waldemar Jankowiak, główny technolog ZNTK Oleśnica nie chciał jednak zdradzić żadnych dodatkowych szczegółów tej modernizacji.

(Rynek Kolejowy 09-2010)
05.07.2011 21:27 Offline Copal http://www.st43.pl



«  Poprzednie zdjÄ™cie:

Ostatni Doker 2009

NastÄ™pne zdjÄ™cie:  »

EU07-1507