Zaawansowane szukanie
 
 


«  Poprzednie zdjÄ™cie:

425




Autor:  PawelK

Tabela 393

 

Copyright autorzy zdjęć st43.pl . Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autora zabronione.

«  Poprzednie zdjÄ™cie:  

            

Tabela 393
Komentarz: Tabela 393 SRJP z rozkład 1986/1987. Jedna z ostatnich dla odcinka Czarnków - Piła. Oferta słaba (2 pary), widać że ludzie już dawno przesiedli się na PKSy. Prędkość szlakowa wtedy też nie zachwycająca - patrząc po czasach jazdy 20 km/h.
Słowa kluczowe: Czarnków, Piła, Bzowo, Goraj, D29-390
Data: 13.03.2011 18:10
Wyświetleń: 1764
Pobrań: 0
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 166.1 KB
Dodał: PawelK

Autor: Komentarz:
Ty2-1202
Użytkownik

Data: 25.11.2007
Komentarzy: 85
Rozkład jazdy.

Pamiętam, kiedy w Bzowo Goraju pociąg w kierunku Piły był skomunikowany z pociągiem z Rogoźna. Pociąg do Piły złożony był z wagonów towarowych i jednego osobowego. Z rozkładu wynika, że towosy jeździły do Czarnkowa.
13.03.2011 19:34 Offline Ty2-1202 daro.blue at wp.pl http://www.bana.lap.pl
Copal
Administratror

Data: 13.03.2002
Komentarzy: 1173
1986

w tym roku wracam do Czarnkowa jako świeżo upieczony inżynier. Przyzwyczajony do podróżowania pociągami, po swoją pożyczke "na zagospodarowanie" udałem się pociągiem do stolicy województwa czyli Piły. Prawie trzy godziny na drewnianych ławkach. A że był to listopad kociołek niemiłosiernie grzał w wagonie. Powrót to już oczywista oczywistość PKS em. Szlakowa 20 km/h była wynikiem polityki wygaszania popytu. Szlak na strunobetonach taki jak do Rogoźna. Technicznie dobry. Później doszły pozrywane skomunikowania w Pile Rogoźnie i Krzyżu. W TV krzyczano na cały kraj jakie to straty generuje PKP. Nawet gierkowskie elektryfikacje generowały straty. Wszystko na kolei było beee. Relikt PRLu socjalne przedsiębiorstwo wyłącznie dla kolejarzy. Taka wówczas była polityka. KSK kupowało nowe autosany, PKS do Piły jechał max 40 minut. W tych warunkach za kilka lat okazało się że lokalki nie mają szans. Takie były czasy.
13.03.2011 20:09 Offline Copal http://www.st43.pl



«  Poprzednie zdjÄ™cie:

425