Zaawansowane szukanie
 
 


«  Poprzednie zdjęcie:

EU07-153

Następne zdjęcie:  »

ET22-840 Interregio




Autor:  magazynier72

OSTATNIA "BRDA" z PIŁY

 

Copyright autorzy zdjęć st43.pl . Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autora zabronione.

«  Poprzednie zdjęcie:  

            

OSTATNIA "BRDA" z PIŁY
Komentarz: PIŁA - 28.02.2011 - ET22-787 Z OSTATNIM IR81128 "BRDA" do WARSZAWY !
Słowa kluczowe: ET22, ET22-787, Piła, Brda, Interregio, D29-18, 02-2011, PRy, Cargo
Data: 28.02.2011 16:56
Wyświetleń: 2020
Pobrań: 0
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 207.9 KB
Dodał: magazynier72

Autor: Komentarz:
Skorpions
Użytkownik

Data: 07.11.2010
Komentarzy: 49
:(

" Brda " Podzieliła los wielu innych składów miedzy innymi EIC " Watra " oraz " Panorama " :( Dzisiaj czytałem o wszystkich zmianach PKP ICC i jest tego cała strona aż żal patrzeć co oni robia ze skłądami :(
28.02.2011 18:14 Offline Skorpions rafal410 at onet.pl
Skorpions
Użytkownik

Data: 07.11.2010
Komentarzy: 49
" Panorama "

Poprawiam się " Panorama " została z jednym kursem tym popołudniowym o 16,34 do W-awy a ten przed południm został wycofany. Przepraszam za błędy w info .
28.02.2011 18:19 Offline Skorpions rafal410 at onet.pl
Copal
Administratror

Data: 13.03.2002
Komentarzy: 1173
@Skorpions

Brda jest pociągiem PRów. obserwując frekfencje w pociągu stwierdzam, że jego likwidacja na odcinku Piła Bydgoszcz jest uzasadniona.
28.02.2011 18:24 Offline Copal http://www.st43.pl
Skorpions
Użytkownik

Data: 07.11.2010
Komentarzy: 49
.

Zgadza się a wybaczcie Moje info dotyczy ICC ale mam nadzieje że sie przydadza. Obserwujac dzisiaj wogólne frekfencje w składach między innymi TLK to się w cale nie dziwie że są likfidowane albo maja skracana trase. Wszak wozić kilku pasażrów w składzie to ni opłacalne .
28.02.2011 18:30 Offline Skorpions rafal410 at onet.pl
Mariusz
Administratror

Data: 03.07.2008
Komentarzy: 1533
Frekfencja

Żeby pociąg cieszył się zapełnieniem, to musi być w miarę tani i mieć prędkość handlową większą od dyliżansu.
I tak jeśli pomiędzy Piłą a Poznaniem każdego przewoźnika dobija PLK, to pomiędzy Piłą a Bydgoszczą i dalej Toruniem czy Warszawą przewoźnik jest sam sobie winien. Godziny, czasy postojów i dni tygodnia raczej nie sprzyjały podróżowaniu.
28.02.2011 19:26 Offline Mariusz
Skorpions
Użytkownik

Data: 07.11.2010
Komentarzy: 49
...

Tutaj trzeba przyznać racje Mariuszowi że bardzo często jest to wina przewoznika że frekfencja jest taka a nie inna. Skoro poc. EIC momentami poruszjaja sie dosłownie kilka kilometrów na godz :( A niestety godziny poc równiez nie sa dopracowane i jest pożniej jak jest :(
28.02.2011 19:29 Offline Skorpions rafal410 at onet.pl
headder
Użytkownik

Data: 13.09.2010
Komentarzy: 220
Poznań-Piła

Hmm, ciekaw jestem kiedy zajmie się to kochane PLK odcinkiem Piła-Poznań tak na serio. Bo na prawdę prędkości tam osiągane są tragiczne. Mariusz jak Ty wytrzymujesz taką powolną jazdę za kółkiem EU07/ET22? :D
01.03.2011 15:53 Offline headder
Mariusz
Administratror

Data: 03.07.2008
Komentarzy: 1533
Vmax20km/h

Całkiem dobrze! Pół godziny spokojnej jazdy. Jest czas na posiłek, kawę ...
Gorzej mają loki, bo ciągle na oporach, albo wieczna szarpanina.
Za to kierowców szlak trafia gdy czekają i czekają.
01.03.2011 17:05 Offline Mariusz
Skorpions
Użytkownik

Data: 07.11.2010
Komentarzy: 49
Mariusz...

KMariusz kiedy będziesz szalał Byczkiem w okolicach Koziegłów? Wiesz może?
01.03.2011 19:19 Offline Skorpions rafal410 at onet.pl
Mariusz
Administratror

Data: 03.07.2008
Komentarzy: 1533
Koziegłowy

Nie wiem.
01.03.2011 19:23 Offline Mariusz



«  Poprzednie zdjęcie:

EU07-153

Następne zdjęcie:  »

ET22-840 Interregio