Zaawansowane szukanie
 
 


«  Poprzednie zdjęcie:

EU07-363

Następne zdjęcie:  »

EU07-189




Autor:  Jakub Michaluk

EU07-326

 

Copyright autorzy zdjęć st43.pl . Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autora zabronione.

«  Poprzednie zdjęcie:  

            

EU07-326
Komentarz: 08.07.2010r | Rogoźno Wielkopolskie | EU07 z sezonowym pociągiem TLK 48503 z Bielska Białej/Katowic do Kołobrzegu opóźniony prawie o godzinę wjeżdża do Rogoźna.
Słowa kluczowe: EU07, EU07-326, Rogoźno, Wielkopolskie, D29-354, PKP_IC, 07-2010, ICC, TLK
Data: 25.01.2011 20:03
Wyświetleń: 1733
Pobrań: 4
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 510.0 KB
Dodał: Jakub Michaluk
EXIF Info
Make: FUJIFILM
Model: FinePix S1500
Exposure time: 1/550
Aperture value: F/4
ISO speed: 64
Date created: 08.07.2010 06:27:49
Focal length: 28.7mm

Autor: Komentarz:
Emillex
Gość
...

Za rok ten pociąg będzie mieć 4 wagony. Szok, myślałem że pociągów TLK zestawionych z powyżej 9 wagonów praktycznie już nie ma (nawet latem).
Zdjecia moim zdaniem super, podoba się.
25.01.2011 20:10  
Mariusz
Administratror

Data: 03.07.2008
Komentarzy: 1533
Za rok

Nie będzie pociągu.
25.01.2011 20:17 Offline Mariusz
Jakub Michaluk
Użytkownik

Data: 01.04.2010
Komentarzy: 262
...

@Emillex:Czas pokaże ile ten pociąg będzie miał wagonów.
A pociągów zestawionych z ponad 9 wagonów trochę jest nawet obecnie :) np. TLK z Krynicy/Zakopanego w do Gdyni w sobotę miał 16 (!) wagonów.
@Mariusz : Będzie , ale będzie jeździł z Przemyśla.
25.01.2011 20:17 Offline Jakub Michaluk http://www.flickr.com/photos/102991843@N04/
Mariusz
Administratror

Data: 03.07.2008
Komentarzy: 1533
Za rok

Ja tak z przekory.
Nic tylko ograniczają albo likwidują i na zmianę.
Jak coś fajnego uda im się zrobić, to po roku już nie ma.
Jak coś do d. wymyślą, to jeździ i jeździ puste i nie wiadomo komu potrzebne.
Co tam ciekawego nas jeszcze czeka?
25.01.2011 20:23 Offline Mariusz
Jakub Michaluk
Użytkownik

Data: 01.04.2010
Komentarzy: 262
@Mariusz

Tak , to już jest i nic na to nie poradzimy , trzeba się z tym pogodzić...
Co ciekawego nas czeka ? Jeśli chodzi o 354 i 405 to min. uwalenie nocnego sezonowego TLK z Wrocławia do Kołobrzegu/Łeby oraz dawnego Gwarka po całości , czyli również w sezonie do Ustki. Tak przynajmniej jest w marcowej korekcie , osobiście mam nadzieję , że do tego nie dojdzie...
25.01.2011 20:28 Offline Jakub Michaluk http://www.flickr.com/photos/102991843@N04/
Copal
Administratror

Data: 13.03.2002
Komentarzy: 1173
Korekty

Spieszmy się focić pociągi - tak szybko znikają. ;-)
25.01.2011 20:38 Offline Copal http://www.st43.pl
Mariusz
Administratror

Data: 03.07.2008
Komentarzy: 1533
Niektóre

to znikają zanim się pojawią!
25.01.2011 20:43 Offline Mariusz
Emillex
Gość
...

I tak cud, że ten nowy TLK do/z Gorzowa nie został zmieciony z marcową koretką. Likwidacja sezonowego TLK z Wrocławia porpostu mnie rozbawiła. Najpierw, IC uwaliło Delfina, mając nadzieję że ludzie będa zmuszeni (Ci z Poznania) przesiąść się na ten nocny TLK, jadący 2 godziny przed Delfinem. Przeliczyli się, Delfin w 2010 roku pojechał, był tańszy-pojechał jako przyspieszony regio. Nie podoba mi się to jednak że tenże pociąg przemianowali na IR (będzie kilka złotych droższy, nie żebym żydził tą kasę, ale trochę się zniesmaczyłem) i pojedzie na EN57 w dodatku... Moim zdaniem powinni go wydłużyć do Wrocławia, w takim przypadku. Co do tego TLK co miał 16 wagonów, do Krynicy/Zakopanego to było pewnie związane z tym że odbywały tam się mistrzostwa w skokach, więc widocznie IC wolało już sobie zaoszczędzić kolejnej fali krytyki. Swoją drogą, sytuacja taborowa nie poprawi się (jak zapewniała ta paniusia będąca rzeczniczką "prestiżowej" spółki) na Wielkanoc czy w sezonie. Jeśli zgodnie z zapowiedzią, firma ta ogłosi ten przetarg na rewizję 500 wagonów, to cała procedura przetargowa i wyłonienie zwyciężcy będzie trwało 2 miesiące. Zakładając ze nie będzie odwołań od wyniku przetargu, firma która zajmie się tą rewizją, ma na realizację zamówienia 6 miesięcy. Sytuacja z wagonami w IC poprawi się najwcześniej na tegoroczne Boże Narodzenie.
25.01.2011 23:20  
Mariusz
Administratror

Data: 03.07.2008
Komentarzy: 1533
Ratunek

jest jeden dla obu przewoźników-połączyć się, bo ten podział był i jest nadal fikcyjny.
A samorządy jak chcą to niech tworzą sobie nowe firmy przewozowe.
Powinien być jeden przewoźnik narodowy.
Rozkład, taryfa i tabor z drużynami wspólny tak jak było.
A teraz mamy burdel na kółkach.
To tak jak w jednym mieszkaniu po rozwodzie stworzyć dwa oddzielne z jedną łazienką i wspólną kuchnią.
Przy tej rywalizacji oba upadną.
26.01.2011 10:21 Offline Mariusz
Emillex
Gość
...

Jestem przeciwny tworzeniu samorzadowych spółek przewozowych. Jako przykład przywołuję KD-jest to spółka bardzo źle zarządzana, pociągi są bardzo często odwoływane, niekiedy bez uruchomienia komunikacji zastępczej. Kto jest prezesem KW? Ten co doprowadził do paraliżu w Wlkp. zimą rok temu. Ponadto KW będzie się wiązało z (jak to jest w przypadku KM) zakończeniem ery międzywojewódzkich osobówek. Odtąd np. chcąc dojechać do Bydogszczy trzeba się będzie przesiadać w Gnieźnie lub Mogilnie, a do Kołobrzegu w Pile lub Okonku
26.01.2011 16:36  



«  Poprzednie zdjęcie:

EU07-363

Następne zdjęcie:  »

EU07-189