Krzyski bypass |
Komentarz: |
06.03.2021 Krzyż | Trwa sypanie tłucznia na tymczasowym bypasie w ciągu linii kolejowej 351, będącej w remoncie. Odcinek tymczasowy posiada długość 415m i jest jednotorowy. Pozwoli to na przerzucenie ruchu na ten fragment, wyburzenie dotychczasowej konstrukcji wiaduktu i zbudowanie go od nowa. Wg pani inżynier przyczółki dotychczasowego wiaduktu zostały wykonane z betonu klasy B15 i teoretycznie nie powinny spełniać swojej funkcji w dodatku przez tyle lat. Obecnie stosuje się beton mostowy.
Czy ten bypass będzie posiadał odrębny, tymczasowy numer, czy kilometraż pozostanie bez zmian? Zastanawiam się na ile ten tymczasowy bypass zostanie rozebrany po zakończeniu jego eksploatacji tj czy nasyp zostanie zrównany z ziemią oraz czy zostaną wyciągnięte wbite grodzice stalowe czy np. ścięte z poziomem gruntu. |
SÅ‚owa kluczowe: |
M62M, M62M-001, Rail_Polska, RP, lk351, D29-351, bypass, remont, wielkopolska, zima, 03_2021 |
Data: |
07.03.2021 23:10 |
Wyświetleń: |
1042 |
Pobrań: |
0 |
Ocena: |
0.00 (0 głosów) |
Wielkość pliku: |
556.7 KB |
Dodał: |
Michal |
|