M62-1186 vol.1 |
Komentarz: |
Ciężko rozpocząć wpis, gdy po dłuższym czasie łapiesz podwójny skład na jednej z linii, gdzie ciężko cokolwiek uchwycić. Nie raz w ostatnim czasie było tak, że na szlaku Piła - Mirosław Ujski spalinówki jeździły jak oszalałe, o czym przekonałem się dobitnie przynajmniej 4-5 razy będąc na "łowach" przy Dworcu Celnym. Rp1 z tamtej linii, po godzinie 17, zawsze ochoczo wołało "złapcie mnie", chociaż i tak wiadome było, że nie ma możliwości by pokonać ten dystans w tak szybkim tempie by uwiecznić jadący tamtędy skład. Dzisiaj jednak było odwrotnie. Kierując się swoim dziwnym instynktem, postanowiłem zaczerpnąć informacji w pewnym źródle. Ów źródło bez wahania powiedziało, że za chwilę od strony Mirosławia Ujskiego powinna nadjechać maszyna LOTOSu, czyli BR285. Nie czekając na nic i nie marudząc, że lepiej jechać do domu, szybszym tempem udałem się na drugi koniec dworca i tam po chwili pojawiła się wspomniana maszyna LOTOSu. Oczywiście wiedząc, że zaraz po niej ruszy uwieczniony M62, pokierowałem się wzdłuż torów aż do przejazdu na ulicy Motylewskiej. 30-40 minut, setka pogryzień przez wredne komary, które w tym roku znowu o sobie dają znać, zapadająca ciemność i ten ryk z trąb M62. Wyłonił się on i kilkanaście szutrówek do mirosławieckiej fabryki podkładów strunobetonowych. Osobiście od dawna nie widziałem aż tak wielkiego ruchu na tej linii, bo w ostatnich 3 miesiącach przynajmniej 5 razy uciekł mi skład jadący od tamtej strony. Oczywiście nie wspomnę o tych dniach kiedy nie miałem czasu robić zdjęć. Zapewne taki ruch spowodowany jest dużym zainteresowaniem ze strony firm remontujących szlaki kolejowe, lecz dla mnie osobiście, to niejaki BUM na wyroby firmy z Mirosławia. Ktoś ma może więcej informacji, gdzie te produkty zostają dostarczane, na jakie remonty? |
SÅ‚owa kluczowe: |
M62, M62-1186, PolMiedź, lato, D29-374, Piła, 08-2017 |
Data: |
17.10.2017 20:54 |
Wyświetleń: |
963 |
Pobrań: |
0 |
Ocena: |
0.00 (0 głosów) |
Wielkość pliku: |
478.2 KB |
Dodał: |
MateuszK |
|