Bardzo przyjemne zdjęcie! :-) swoją drogą jak wypada Moniuszko? opóźnienia zmalały? Frekwencja dopisuje na 403?
05.02.2017 00:20
xantii
Użytkownik
Data: 08.10.2012 Komentarzy: 353
.
Ostatnie jazdy Nurkami wychodziły mechanikom z ICC punktualnie. Chyba chłopaki już rozgryźli lokomotywy serii 754. Co do SU42 to też sobie dają radę na linii 403. Nie wiem tylko jak długo tu zabawią, bo są przypisane do linii Helskiej. Kasa na modernizację tych loków poszła z dotacji unijnych, trzeba było zgody by mogły prowadzić pociągi na innej linii.
05.02.2017 06:50
MarcinN
Użytkownik
Data: 19.07.2012 Komentarzy: 33
.
Lokomotywy SU42 mają zgodny na jazdę po liniach obsługiwanych przez Nurki w przypadku ich defektów. A główną przyczyną defektów Nurków na linii 403 jest stan infrastruktury....
05.02.2017 08:59
xantii
Użytkownik
Data: 08.10.2012 Komentarzy: 353
Nurki
Defekty Nurków to raczej przypisał bym stanowi technicznemu i brakiem przeszkolenia maszynistów z ICC. Skoro przewoźnik uruchamia pociągi w trakcji spalinowej, to dlaczego nie zabezpieczy się w punkt obsługi np. w Krzyżu czy Szczecinie, a wysyła lokomotywę z pociągiem do Gdyni ?
05.02.2017 09:35
Piter
Użytkownik
Data: 25.03.2011 Komentarzy: 1564
MarcinN
Wyjaśnij mi proszę w jaki sposób stan infrastruktury na linii 403 wpływa na awarie nurków? Z tego co wiem to pękały przewody paliwowe i zdarzały się inne awarie wokół układu zasilania. Jakoś inni przewoźnicy na tej linii nie mają takich "przygód".
06.02.2017 15:45
MarcinN
Użytkownik
Data: 19.07.2012 Komentarzy: 33
Piter
Z powodu złego stanu nawierzchni kolejowej dochodzi do uszkodzenia lokomotywy o charakterze udarowym (luzowanie się połączeń śrubowych itp). Tu wypadkową jest oddziaływanie dynamiczne ( masa i prędkość.
06.02.2017 17:22
xantii
Użytkownik
Data: 08.10.2012 Komentarzy: 353
MarcinN
Dziwne, że defektom ulegają tylko lokomotywy ze spółki ICC ??? Chyba naprawdę im linia 403 nie służy.
06.02.2017 19:16
eReN
Użytkownik
Data: 07.03.2010 Komentarzy: 1195
Icki
Brak odpowiednich kompetencji maszynistów, którzy w początkowej fazie ujeżdżania Nurków ewidentnie mieli problemy z maszynami co było widać gołym okiem, oczekiwanie na drużyny konduktorskie w Szczecinie no i w końcu nie ukrywajmy bo to mówią sami maszyniści.
Te Nurki to jeżdżące złomy. A jak złomy to i awarie zdarzać się muszą. Poza tym ile razy można mieć wyciek paliwa? To śmiech na sali i nie przystoi takiemu przewoźnikowi.
Poza tym jakoś kioski sobie radzą i można nimi jeździć planowo.
Stan infrastruktury jest słaby ale to że uszkadza się sprzęt to ma raczej wpływ długotrwały, a nie że maszyna wjeżdża na szlak i od razu się coś psuje.