Zaawansowane szukanie
 
 


«  Poprzednie zdjÄ™cie:

SU42-1008 z TLK Moniuszko

NastÄ™pne zdjÄ™cie:  »

Wypadek w Szydłowie




Autor:  xantii

SU42-1008

 

Copyright autorzy zdjęć st43.pl . Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autora zabronione.

«  Poprzednie zdjÄ™cie:  

            

SU42-1008
Komentarz: SU42-1008 na czele TLK Moniuszko do Warszawy przemierza łuki w Szydłowie.
Słowa kluczowe: SU42, SU42-1008, TLK, Moniuszko, ICC, Szydłowo, zima, 02-2017, wielkopolska, D29-403
Data: 04.02.2017 11:17
Wyświetleń: 1404
Pobrań: 1
Ocena: 5.00 (2 głosów)
Wielkość pliku: 328.9 KB
Dodał: xantii

IPTC Info
Date created: 04.02.2017
Byline: Picasa
EXIF Info
Make: NIKON CORPORATION
Model: NIKON D90
Exposure time: 1/180
Aperture value: F/6.7
ISO speed: 320
Date created: 04.02.2017 09:50:20
Focal length: 92mm

Autor: Komentarz:
Pierzak41
Użytkownik

Data: 09.03.2011
Komentarzy: 66
.

Bardzo przyjemne zdjęcie! :-) swoją drogą jak wypada Moniuszko? opóźnienia zmalały? Frekwencja dopisuje na 403?
05.02.2017 00:20 Offline Pierzak41
xantii
Użytkownik

Data: 08.10.2012
Komentarzy: 353
.

Ostatnie jazdy Nurkami wychodziły mechanikom z ICC punktualnie. Chyba chłopaki już rozgryźli lokomotywy serii 754. Co do SU42 to też sobie dają radę na linii 403. Nie wiem tylko jak długo tu zabawią, bo są przypisane do linii Helskiej. Kasa na modernizację tych loków poszła z dotacji unijnych, trzeba było zgody by mogły prowadzić pociągi na innej linii.
05.02.2017 06:50 Offline xantii xantii at interia.pl
MarcinN
Użytkownik

Data: 19.07.2012
Komentarzy: 33
.

Lokomotywy SU42 mają zgodny na jazdę po liniach obsługiwanych przez Nurki w przypadku ich defektów. A główną przyczyną defektów Nurków na linii 403 jest stan infrastruktury....
05.02.2017 08:59 Offline MarcinN
xantii
Użytkownik

Data: 08.10.2012
Komentarzy: 353
Nurki

Defekty Nurków to raczej przypisał bym stanowi technicznemu i brakiem przeszkolenia maszynistów z ICC. Skoro przewoźnik uruchamia pociągi w trakcji spalinowej, to dlaczego nie zabezpieczy się w punkt obsługi np. w Krzyżu czy Szczecinie, a wysyła lokomotywę z pociągiem do Gdyni ?
05.02.2017 09:35 Offline xantii xantii at interia.pl
Piter
Użytkownik

Data: 25.03.2011
Komentarzy: 1564
MarcinN

Wyjaśnij mi proszę w jaki sposób stan infrastruktury na linii 403 wpływa na awarie nurków? Z tego co wiem to pękały przewody paliwowe i zdarzały się inne awarie wokół układu zasilania. Jakoś inni przewoźnicy na tej linii nie mają takich "przygód".
06.02.2017 15:45 Offline Piter piotrchamczyk at wp.pl http://www.youtube.com/StudioP75
MarcinN
Użytkownik

Data: 19.07.2012
Komentarzy: 33
Piter

Z powodu złego stanu nawierzchni kolejowej dochodzi do uszkodzenia lokomotywy o charakterze udarowym (luzowanie się połączeń śrubowych itp). Tu wypadkową jest oddziaływanie dynamiczne ( masa i prędkość.
06.02.2017 17:22 Offline MarcinN
xantii
Użytkownik

Data: 08.10.2012
Komentarzy: 353
MarcinN

Dziwne, że defektom ulegają tylko lokomotywy ze spółki ICC ??? Chyba naprawdę im linia 403 nie służy.
06.02.2017 19:16 Offline xantii xantii at interia.pl
eReN
Użytkownik

Data: 07.03.2010
Komentarzy: 1195
Icki

Brak odpowiednich kompetencji maszynistów, którzy w początkowej fazie ujeżdżania Nurków ewidentnie mieli problemy z maszynami co było widać gołym okiem, oczekiwanie na drużyny konduktorskie w Szczecinie no i w końcu nie ukrywajmy bo to mówią sami maszyniści.
Te Nurki to jeżdżące złomy. A jak złomy to i awarie zdarzać się muszą. Poza tym ile razy można mieć wyciek paliwa? To śmiech na sali i nie przystoi takiemu przewoźnikowi.
Poza tym jakoś kioski sobie radzą i można nimi jeździć planowo.

Stan infrastruktury jest słaby ale to że uszkadza się sprzęt to ma raczej wpływ długotrwały, a nie że maszyna wjeżdża na szlak i od razu się coś psuje.
07.02.2017 19:38 Offline eReN robert-nowicki84 at wp.pl



«  Poprzednie zdjÄ™cie:

SU42-1008 z TLK Moniuszko

NastÄ™pne zdjÄ™cie:  »

Wypadek w Szydłowie