Zaawansowane szukanie
 
 


«  Poprzednie zdjęcie:

SP45-139 Kościerzyna

Następne zdjęcie:  »

SU45-254 Szreniawa




Autor:  PawelK

SU45-247 Szreniawa

 

Copyright autorzy zdjęć st43.pl . Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autora zabronione.

«  Poprzednie zdjęcie:  

            

SU45-247 Szreniawa
Komentarz: 1999.10.09, Szreniawa. SU45-247 + Pt47-65 z pociągiem relacji Poznań Gł. - Wolsztyn. Nietypowa obsługa trakcyjna wynikała zapewne z awarii parowozu.
Słowa kluczowe: SU45-247, Pt47-65, Szreniawa, Pt47, SU45, 10-1999, D29-357, wielkopolskie, PKP
Data: 10.01.2015 09:28
Wyświetleń: 1032
Pobrań: 1
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 387.8 KB
Dodał: PawelK

Autor: Komentarz:
Mariusz
Administratror

Data: 03.07.2008
Komentarzy: 1388
Zagadka

Wiadomo, że parowóz jadący tendrem naprzód ma ograniczenie prędkości do 50km/h a w tym przypadku gdy jest ciągnięty ?
10.01.2015 10:14 Offline Mariusz http://www.forumtt.pl
Copal
Administratror

Data: 13.03.2002
Komentarzy: 1125
odp ...

...tysh?
10.01.2015 19:09 Offline Copal http://www.st43.pl
Piter
Użytkownik

Data: 25.03.2011
Komentarzy: 1496
Tender

Instrukcja R1 mówi wyraźnie, że jazda tendrem do przodu z Vmax 50 km/h z wyjątkiem kilku parowozów z tendrem skrzyniowym (nie pamiętam typu) 30 km/h. Jeśli chodzi o ten przypadek ze zdjęcia to tender jest ciągnięty a nie pchany, więc jest jak normalny wagon. Zatem prędkość max taka jak dla niego przewidziana. Ograniczenie wynika właśnie z faktu pchania tendra przez parowóz, gdyż sprzęg między parowozem a tendrem ma ograniczenia. Jedyny wyjątek stanowiły tendry beczkowe (wannowe) takie jak miały Ty2 i jemu podobne. Wtedy prędkość max 80 km/h. Ale w przepisach nie znalazłem o tym wzmianki.
10.01.2015 23:48 Offline Piter piotrchamczyk at wp.pl http://www.youtube.com/StudioP75



«  Poprzednie zdjęcie:

SP45-139 Kościerzyna

Następne zdjęcie:  »

SU45-254 Szreniawa