Zaawansowane szukanie
 
 


«  Poprzednie zdjÄ™cie:

SU46-32 i 37 Poznań Gł.

NastÄ™pne zdjÄ™cie:  »

SU46-035 i ST43-295




Autor:  PawelK

EU07-501 + SU46-033

 

Copyright autorzy zdjęć st43.pl . Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autora zabronione.

«  Poprzednie zdjÄ™cie:  

            

EU07-501 + SU46-033
Komentarz: 2010.02.18, Poznań Gł. EU07-501 + SU46-033 z pociągiem TLK z Warszawy Wschodniej do Kostrzyna n./Odrą. W tym okresie był to jeden z dwóch TLK przejeżdżający przez Gorzów Wlkp. Cargowski disel dopinał się w Poznaniu i jechał z siódemką do Krzyża, a dalej już samodzielnie do Kostrzyna. Kolejnego dnia obsługiwał na odcinku Kostrzyn - Piła - Kostrzyn TLK do i z Przemyśla, aby ostatecznie trzeciego dnia wrócić do Poznania z TLK Kostrzyn - Warszawa (na odcinku Krzyż - Poznań na haku EU07). Trwało to do czerwca 2010, po czym relację tych pociągów skrócono do Poznania i Piły Gł. Zwykle widywane były tutaj cargowskie SU45- 213, 225, 245, 246 i 255, ale czasem zdarzała się także ostatnie poznańskie SU46: 022 i 033 (lub 012). Po likwidacji tych połączeń PR uruchomiły łącznik do swojego IR jeżdżący już tylko do Gorzowa na SU45. Dziękuje Pawłowi Winnickiemu za merytoryczne uwagi, które pozwoliły wzbogacić powyższy opis :-)
Słowa kluczowe: EU07-501, SU46-033, EU07, SU46, Poznań_Gł., 02-2010
Data: 19.12.2014 19:44
Wyświetleń: 1871
Pobrań: 1
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 804.1 KB
Dodał: PawelK

IPTC Info
Caption: SONY DSC
EXIF Info
Make: SONY
Model: DSLR-A700
Exposure time: 1/0.4
Aperture value: F/1
ISO speed: 320
Date created: 18.02.2010 19:59:52

Autor: Komentarz:
Jakub Michaluk
Użytkownik

Data: 01.04.2010
Komentarzy: 262
...

Na 100% była to 033? Wydaje mi się, że przeszła do Węglińca dużo wcześniej niż ostatnia poznańska 022, która jeszcze w marcu 2010 ciągała TLK po Ostbahn'ie.
19.12.2014 22:18 Offline Jakub Michaluk http://www.flickr.com/photos/102991843@N04/
PawelK
Administratror

Data: 08.01.2011
Komentarzy: 163
033

Na 100% to SU46-033
20.12.2014 08:16 Offline PawelK
Ty45 - 20
Użytkownik

Data: 15.06.2009
Komentarzy: 82
...

Ot logika - jakby SUka nie mogła prowadzić pociągu samodzielnie od Poznania...
20.12.2014 10:57 Offline Ty45 - 20 http://wro73.c0.pl/index.php
lyngby
Użytkownik

Data: 03.08.2009
Komentarzy: 360
psedo

oszczędność. I tak suka musiała być na chodzie by grzać skład. A tak trzeba było zapłacić za dwie lokomotywy, dostęp i obsługę. Prawdopodobnie SU46 i paliwo na odcinku Poz-Krzyż było tańsze niż ten wynalazek podwójnej trakcji.
No chyba, że anglik przejmował planowo jakiś pociąg w Krzyżu, np. na Szczecin w co wątpię...?
20.12.2014 12:09 Offline lyngby
Jakub Michaluk
Użytkownik

Data: 01.04.2010
Komentarzy: 262
...

Faktycznie 033. Mój błąd, myślałem, że wtedy na Ostbahn'ie grasowała już tylko 022.
20.12.2014 12:25 Offline Jakub Michaluk http://www.flickr.com/photos/102991843@N04/



«  Poprzednie zdjÄ™cie:

SU46-32 i 37 Poznań Gł.

NastÄ™pne zdjÄ™cie:  »

SU46-035 i ST43-295